اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

کاهش بارش‌ها از امشب در استان‌های ساحلی خزر/سرما در شرق و شمال شرق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش بارش‌ها از امشب در استان‌های ساحلی خزر، گفت: امروز در شمال شرق کشور و شرق، دما کاهش می‌یابد و این کاهش دما فردا نیز در این مناطق تداوم دارد.

کاهش بارش‌ها از امشب در استان‌های ساحلی خزر/سرما در شرق و شمال شرق

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا بعدازظهر امروز در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان بارش باران ادامه دارد و از اوایل امشب میزان بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز همچنین شاهد بارش پراکنده در برخی نقاط خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات خراسان رضوی، برخی نقاط استان اردبیل، ارتفاعات استان زنجان، ارتفاعات قزوین، تهران، سمنان و البرز هستیم.

وی افزود: امروز در شمال شرق و شرق کشور، جنوب سمنان و برخی نقاط استان‌های قزوین، تهران و البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک داریم که در شمال شرق کشور و شرق دما نیز کاهش می‌یابد و این کاهش دما فردا نیز در شمال شرق و شرق تداوم دارد.

وظیفه افزود: بعدازظهر امروز در ارتفاعات استان هرمزگان، رگبار باران،‌ رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا تا سه‌شنبه در استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده خواهیم داشت و روز سه شنبه هم در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد، افزایش ابر و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد:‌ در روزهای آینده پدیده قابل ملاحظه‌ای در دیگر نقاط کشور نخواهیم داشت.

وظیفه در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا تا پنجشنبه صاف پیش بینی می‌شود، بیشینه دما فردا در تهران 30 درجه و کمینه دما هم 22 درجه خواهد بود ضمن آنکه روزهای آتی از سه شنبه تا پنج شنبه بیشینه دما در تهران 31 و کمینه دما 21 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا همچنین اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول