اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیروهای مسلح گلستان آماده دفاع همه جانبه و خدمت به مردم هستند/ جبهه انقلاب اسلامی بنی‌هاشم نظام دینی باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح علاوه بر آمادگی فیزیکی، روانی و اجتماعی برای دفاع همه جانبه از این انقلاب برای خدمت به مردم پای کار است.

نیروهای مسلح گلستان آماده دفاع همه جانبه و خدمت به مردم هستند/ جبهه انقلاب اسلامی بنی‌هاشم نظام دینی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه حماسی و اقتدرآفرین نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: شهدا و رزمندگان با مجاهدت و نثار خون خود به نظام اسلامی عزت، غیرت و قدرت بخشیدند و امروز بازدارندگی نظام الهی  مدیون رشادت آن عزیزان است که در سخت‌ترین شرایط انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی خلق کردند.

وی با اشاره به فلسفه جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران آغازگر جنگ نبود، آن جنگ بر انقلاب اسلامی تحمیل شد و ما از این انقلاب و ارزش‌های الهی دفاع کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دفاع ما در برابر استکبار از جنس دفاع عاشورایی و حسینی بود، افزود: ملت ایران در اقدام و عمل، شکل و محتوا بر مبنای فرهنگ عاشورا حرکت کردند و به پیروزی دست یافتند.

معروفی نقش ولایت را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر خواند و گفت: هشت سال ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح، بسیج مستضعفین، جهادسازندگی در خیمه گاه امام خود، کربلا را هشت سال مشق کردند.

وی ادامه داد: شب های عملیات کربلای پنج در حقیقت شب‌های قدر ملت ایران بود ما در آن دوران؛ کربلا و عاشورا را مشق کردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه گفتمان پرافتخار دفاع مقدس برگرفته از گفتمان عاشورا و آرمان سیدالشهدا بود، ابراز کرد: بزرگترین ائتلاف بشری، خصمانه، ظالمانه و زورگویانه در تاریخ علیه این انقلاب شکل گرفت اما جبهه حق پیروز شد.

معروفی بیان کرد: سالار شهیدان امام حسین (ع) از حقی که بر پایه عدالت، فضیلت و همه حقیقت دین بود در برابر جبهه ظلم و کفر کوتاه نیامد، سازش و مذاکره هم نکرد.

 وی گفت: در ابتدای دفاع مقدس که انقلاب اسلامی نوپا با کمترین تجهیزات در برابر بزرگترین ائتلاف دنیای استکبار ایستادگی کرد و به فضل الهی، تبعیت از ولایت، گفتمان مقاومت و عاشورایی توانست به پیروزی برسد


 وی تاکید کرد: امروز هم ائتلافی که در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد قطعا بزرگتر از ائتلاف اول جنگ تحمیلی نبود، امروز این نظام دینی به فضل الهی و هوشمندی ملت ما، آمادگی نیروهای مسلح و تیزبینی امام خامنه‌ای در منطقه و جهان زبانزد شده است و با داشتن فرهنگ عاشورایی سربلند هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید یر اینکه گفتمان عاشورایی همان گفتمان مقاومت است، گفت: با تکیه بر این گفتمان ما پیروز هستیم، امروز خیمه‌گاه حسین بن علی (ع) در ام‌القرای جهان اسلامی در ایران برپاست و امام زمان ما امروز امام خامنه‌ای است.

معروفی افزود: ۱۸۸ هزار شهید دفاع مقدس، ۸۰۰ هزار جانباز دفاع مقدس، 42 هزار اسیر و آزاده دفاع مقدس که بنی‌هاشم امام خود شدند و سپر بلای امام خود قرار گرفتند امروز جبهه انقلاب باید بنی‌هاشم انقلاب خود باشد.

وی بیان کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و نیروهای مسلح، مکتبی و انقلابی تحت امر امام خویش با وحدت مثال‌زدنی در دنیا هستند و تقسیم کار دقیق برای درون مرزی و برون مرزی دارند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران حرف امام زمان خود را بر زمین نخواهد گذاشت، افزود: امروز نیروهای مسلح علاوه بر آمادگی فیزیکی، روانی و اجتماعی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی آمادگی دارند.

معروفی تاکید کرد: نیروهای مسلح هوشمند جمهوری اسلامی در استان ولایت‌مدار گلستان اعلام می کنیم علاوه بر اجرای ماموریت ذاتی خود تحت امر امام مسلمین برای مقابله با هر شرارت داخلی و خارجی آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: در جبهه انقلاب اسلامی و با بکارگیری توده‌های مردمی در قالب بسیج، با بدخواهان مقابله می‌کنیم و با تمام وجودمان آمادگی داریم خدمت بی‌منت و نوکری با افتخار همانند زمان سیل و پسا سیل در کنار مسوولان به مردم خدمت کنیم و لحظه‌ای از مشکلات و ناهنجاری‌های مردم و در کمک به آنها کوتاه نخواهیم آمد.

معروفی کمک به مردم را از اولویت‌های سپاه و بسیج خواند و گفت: با تمام توان کمک می‌کنیم که بتوانیم گره‌ای از مشکلات باز کنیم و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول