اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

هواپیماهای خودران «غذا و دارو» را تحویل می‌دهند

شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آلفابت در تماس است و از طریق این هواپیماها می‌تواند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهد.

هواپیماهای خودران «غذا و دارو» را تحویل می‌دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Alphabet در تماس هستند و می‌توانند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهند.

والگرینز، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که تمامی ۵۰ ایالت آمریکا به‌همراه پورتوریکو و گوام را، تحت پوشش قرار می‌دهد.

تحویل مواد غذایی و داور از ماه اکتبر در ویرجینیا آغاز می‌شود؛ مشتریان می‌توانند از بین 100 محصول مختلف و بسته‌های از پیش ساخته یکی را انتخاب کنند؛ آنها همچنین می‌توانند داورهای بدون نسخه که عوارضی ندارد را بدین شکل سفارش دهند.

زنجیره داروخانه با خدمات حمل و نقل پهپادی Alphabet و Wing همکاری کرده است تا مواد غذایی و آشامیدنی، داروهای بدون نسخه و سایر موارد را به مصرف کنندگان برساند.

مشارکت Walgreens و Wing با هدف بررسی بیشتر آینده محصولات بهداشتی و درمانی و تحویل خرده فروشی از طریق راه هوایی، ارائه در دسترس بودن محصول و تحویل درب خانه تا دقایقی پس از انجام سفارشات از طریق برنامه Wing است.

 مدیر ارشد نوآوری والگرینز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: والگرینز به بررسی مشارکت‌ها برای تحول و مدرن کردن تجربه مشتری خود ادامه می‌دهد و ما مفتخریم که اولین خرده فروشی در ایالات متحده هستیم که گزینه تحویل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تجاری با Wing را ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول