اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آثار نمایشی جدید سالن‌های خصوصی در آغاز پاییز

پاییز امسال با نمایش‌های جدیدی در سالن‌های خصوصی تهران از جمله «آزمایشگاه متروک»، «در انتظار ماهی سیا متوسط»، «واگیر ندارد» و «تاریخ مختصر صلح» آغاز می‌شود.

آثار نمایشی جدید سالن‌های خصوصی در آغاز پاییز

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نیمه دوم سال از مهر ماه و همزمان با اجرای نمایش‌های چندی در سالن‌های مختلف تهران همراه خواهد شد.

از جمله این کارهای جدید می‌توان به نمایش «آزمایشگاه متروک» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی از سوم مهر ماه در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان اشاره کرد. این نمایش یک ساعت و ده دقیقه است و هر شب ساعت 19:30 آغاز می‌شود.

بازیگران این کار به ترتیب دیالوگ گویی صائم متانی، فرزاد برهمن، محمد ناصری هستند.

دیگر نمایش‌های جدید این ماه «در انتظار ماهی سیا متوسط» به نویسندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی است. این نمایش از اول مهر هر شب ساعت 21 به صحنه تماشاخانه شانو می‌رود.

بازیگران کار احمد خیرآبادی، حسین مهدوی سلیمی، احمد آکشته، بابک مولانا، نوشین سرکوبی، حدیثه سادات حسینی، حامد نظامی اصل، شهریار کامکار، نوید نظر، مزدک میرعابدینی و تهیه کننده مزدک میرعابدینی هستند.

در دل داستان‌های کوتاه چخوف، به این تیمارستان رسیدم؛ به این ندامتگاه پس از جنگ؛ به فضایی برای ترکیب استیصال شخصیت‌های جاودانه بکت و اشتیاق ماهی سیا به رفتن ... متوسطی که حالا برای خودش مردی شده ... و در فضای ولادیمیر و استراگون نفس می‌کشد.

در خانه نمایش مهرگان کار دیگری به نام «واگیر ندارد» نیز به زودی اجرایش را آغاز می‌کند. نویسنده این کار ساشا کشوادی و مریم یاسین زاده هستند و کارگردانش ساشا کشودای است. نمایش از نوزدهم مهر ماه هر شب ساعت 19 آغاز می‌شود.

بازیگران: (به ترتیب ورود) فرشته آلوسی، بهنام سرلک، فاطمه نوروزی، فرهاد مهرخیرانی، سارینا رزاق، بهروزعبادی، سمن قناد، سارینا ترقی، هانیه علی‌اکبری و تهیه کننده انوشه زاهدی هستند. این نمایش به گفته گروه مستند واقعی از زندگی بیماران مبتلا به ایکتیوز است.

 و در نهایت نیز نمایش دیگری به نام «تاریخ مختصر صلح» ترکیبی از ویدئو آرت، حرکت و روایت است. مجید نیرومند کارگردان و دراماتورژ این کار است و بازیگرش سینا ابوالحسنی است. این نمایش 31 شهریور هر شب ساعت 20:30 در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

داستان از این قرار است که عبدالرحمان، جوانی اهل خاورمیانه قصه‌ای را در خصوص تبعات ناشی از حمله آمریکا به عراق روایت می‌کند.

نمایش‌های دیگری چون «موسیقی مجلسی» در خانه نمایش مهرگان نیز به زودی اجرایشان را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول