اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی نامی‌نو در لیگ فوتسال بانوان/ حضور اصفهانی‌ها در تیم ملی تیر و کمان

برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان، صعود تیم ملی والیبال به فینال آسیا و عملکرد ضعیف رئال مادرید از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

تساوی نامی‌نو در لیگ فوتسال بانوان/ حضور اصفهانی‌ها در تیم ملی تیر و کمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 29 شهریور ماه علاوه بر این‌که تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در لیگ برتر به تساوی دست پیدا کرد، تیم سپاهان در تور دوچرخه‌سواری اندونزی دوم شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ دومین مرحله تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی‌ سیاک اندونزی برگزار شد و نمایندگان فولاد مبارکه سپاهان توانستند مقام نهم و یازدهم را از آن خود کنند. در بخش نتایج تیمی دو مرحله نیز تیم کینان ژاپن در رتبه اول قرار دارد و فولاد مبارکه سپاهان و نرینکانو مالزی دوم و سوم هستند.

✅ تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاههای کشور با هیأت فوتبال خراسان رضوی مساوی کرد. با این نتیجه، تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی با 10 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و نامی‌نو هم با 8 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

✅ امین پیرعلی از نجف آباد و امیر یزدانی از اصفهان در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان بزرگسالان حضور دارند، این اردو تا 11 مهر در سایت تخصص تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

✅ در رقابت‌های تک مرحله‌ای اهداف پروازی در رشته تراپ، محمد‌حسین پرورش‌نیا از اصفهان سوم شد، در این مسابقات نماینگان گیلان و تهران مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.

✅ مسابقات سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور که در ورزشگاه آزادی خوراسگان اصفهان آغاز شده بود با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید، در این دوره از مسابقات تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های بوشهر و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

✅ صدرنشین فعلی رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور محسن منتظمی، بازیکن پیشین تأسیسات را به خدمت گرفت؛ گیتی‌پسند با 23 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال است و خود را مهیای نیم‌فصل دوم رقابت‌ها می‌کند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی قرار گرفت؛ این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 22 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

به این ترتیب شاگردان ایگور کولاکوویچ راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شدند و تنها یک گام با کسب سومین عنوان قهرمانی در آسیا فاصله دارند.

✅ فدراسیون جهانی بسکتبال آخرین رده بندی تیم های ملی دنیا را در ماه سپتامبر و پس از پایان جام جهانی بسکتبال اعلام کرد. بر این اساس تیم ملی ایران با 5 پله صعود و امتیاز 443.7 در رده بیست و دوم جهان و دوم قاره آسیا و اقیانوسیه ایستاد.

✅ در مسابقات آزاد مرحله چهارم رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان به میزبانی استان خراسان رضوی در بخش کامپوند بانوان و آقایان 56 کماندار حضور داشتند که در کامپوند بانوان شیرین ریحانی از خراسان رضوی و در کامپوند مردان علی سینا منشاء‌زاده از کرمان اول شدند.

✅ رقابت‌های چوگان قهرمانی کشور بانوان برگزار شد که در این دوره از رقابت‌ها بانوان چوگان‌باز از استان‌های تهران، البرز و اصفهان حضور داشتند، دو تیم اصفهان و تهران در دیدار فینال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازیکنان پایتخت بودند که حریف اصفهانی خود را از پیش رو برداشتند و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر بردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در دومین شب از هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در پاریس مهمان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 3 بر صفر شکست سختی را پذیرا شد. در این بازی البته رئالی‌ها دو گل زدند اما داور آن‌ها را یک بار به دلیل برخورد توپ به دست گرت بیل و یک بار هم آفساید مردود اعلام کرد، با این وجود رئالی‌ها عملکردی ضعیف و ناامیدکننده را از لحاظ آماری به ثبت رساندند.

آن‌ها برای اولین بار در این پیکارها نتوانستند توپ را درون چارچوب پاری سن ژرمن شلیک کنند. آماری ضعیف و عجیب که در 578 بازی آن‌ها در این رقابت‌ها بی سابقه بوده است.

✅ رافائل نادال تنیسور مطرح مردان جهان در گفتگویی اعلام کرد و به دنبال شکستن رکورد راجر فدرر (20 عنوان قهرمانی گرنداسلم) نیست.

وی در این باره گفت: من فکر می‌کنم هر کدام از ما راه خودمان را داریم و من هم کار خودم را انجام می‌دهم، به این صورت نیست هر شبی که می‌خوابم به این فکر کنم که می‌خواهم قهرمان شوم، من فقط تلاش می‌کنم از تنیس لذت ببرم.

✅ اردوی پیش فصل تیم بسکتبال رئال مادرید در حالی آغاز شد که پنج بازیکن تیم مادریدی حاضر در فینال جام جهانی با مدال‌های طلا و نقره خود عکس یادگاری گرفتند.

فاکو کامپازو، گابریل دک و نیکو لاپروویتولا بازیکنان آرژانتینی رئال مادرید در کنار سرخیو یول و رودی فرناندز یاران اسپانیایی بازیکنان حاضر در رئال هستند که برای حضور در لیگ اسپانیا و یورو لیگ آماده می شوند.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول