اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان لغو شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: قرار بود یک آزمونی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری برگزار شود، اما با شکایتی که دیوان عدالت در ارتباط با اینکه این موضوع مطرح کرد، مجوز مربوطه لغو شد.

آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان  لغو شد

علی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرار بود یک آزمونی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری برگزار شود که مجوز آن سه سال پیش توسط سازمان امور استخدامی صادر شده بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه این اقدام برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بود، تصریح کرد: با شکایتی که دیوان عدالت در ارتباط با مغایرت این آزمون با قانون مطرح کرد، مجوز مربوطه لغو شد.

وی با بیان اینکه فعلا این مجوز لغو شده و قرار نیست آزمونی برگزار شود، اضافه کرد: در صورتی که مجوز جدیدی صادر شود طبق آن عمل می‌شود.

محمودی همچنین در ارتباط با آزمون آتش‌نشانی‌های زنجان نیز گفت: در مرحله علمی سه برابر ظرفیت پذیرش داشتیم، اما در مرحله عملی دقیقا به همان تعداد مورد نیاز اقدام به جذب خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این طبق مجوز سازمان استخدامی و اداری مجوز 100 درصدی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گرفته شده و در این رابطه برای 892 نفر مجوز برای کل استان گرفته شده بود و قرار بود برای این موضوع آزمونی برگزار شود که لغو شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول