اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی گیلان+ تصاویر

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهدای شهرستان رودبار برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی گیلان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن شهدای شهرستان رودبار با حضور ۱۷۱ کشتی‌گیر در قالب ۴۵ تیم در رشته آزاد و ۸۵ کشتی‌گیر در قالب ۲۳ تیم در رشته فرنگی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان قهرمانی گیلان در دیار زیتون اظهار کرد: کشتی رودبار قابلیت‌های ارزشمندی دارد و هیئت کشتی این شهرستان از هیئت‌های خوب و مقتدر گیلان به‌حساب می‌آید و با امکانات موجود در شهرستان و همچنین توانمندی هیئت کشتی شهرستان تاکنون مسابقات متعدد کشتی در رودبار برگزار شده است.

فاضل بازیار با بیان اینکه رودبار توانمندی بالایی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد، گفت: پتانسیل رودبار در رشته کشتی سبب شد تا میزبانی مسابقات استانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان گیلان به این شهرستان برسد.

وی با اشاره به سطح کیفی و کمی مسابقات افزود: مسابقات کشتی بزرگ‌سالان گیلان به میزبانی رودبار با کیفیت بسیار مطلوب و فراتر از سطح استان برگزار شد و تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات شرکت کردند.

برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی گیلان مشخص شدند

رئیس هیئت کشتی گیلان نیز در حاشیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام شهدای ورزشکار در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: مسابقات استانی کشتی آزاد و فرنگی گیلان که با عنوان جام شهدای ورزشکار و به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن شهدای رودبار برگزار شده بود بعد از دو روز مسابقه نفس گیر برترین های خود را شناخت.

نقی هدایتی با اشاره به کیفیت بالای مسابقات و میزبانی خوب شهرستان رودبار گفت: در پایان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی استان؛ تیم‌های شهرداری لنگرود، شهید رضایی رشت، آستارا و رودبار در بخش آزاد به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی گیلان در سطح بالایی برگزار شد، افزود: تیم‌های لاهیجان، شهرداری لنگرود، املش و رودبار به ترتیب به‌عنوان تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات در بخش کشتی فرنگی شناخته شدند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان رودبار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره استقبال چشمگیر کشتی‌گیران گیلانی از رقابت‌های کشتی آزاد و قهرمانی گیلان اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش آزاد و فرنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با نام جام شهدای ورزشکار شهرستان رودبار در سالن شهدای این شهرستان برگزار شد.

علی فراهانی با بیان اینکه سطح مسابقات کشتی بزرگ‌سالان استان گیلان جام شهدای ورزشکار شهرستان رودبار بسیار بالا بود، گفت: در این مسابقات ۱۷۱ کشتی‌گیر در قالب ۴۵ تیم در رشته آزاد و ۸۵ کشتی‌گیر در قالب ۲۳ تیم در رشته فرنگی شرکت کرده و این حضور چشمگیر باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان رودبار در عرصه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه کشتی بیان کرد: گوش شکسته‌های رودبار همواره در میدان‌های استانی و کشوری حرفی برای گفتن داشتند و رشته کشتی در این شهرستان جزء اولین‌های استان است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان رودبار با تأکید بر تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظمشان افزود: در حاشیه این مسابقات با حضور مسؤولین شهرستان از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان رودبار قدردانی شد.

فراهانی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تأکید بر پاسداشت این ایام گفت: بسیج ورزشکاران شهرستان رودبار با حمایت اداره ورزش و هیئت کشتی؛ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان استان گیلان را با نام مقدس شهدا و پاسداشت هفته دفاع مقدس در دیار زیتون میزبانی کرد.

وی با اشاره به پتانسیل و توانمندی رودبار در برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی به‌ویژه کشتی خاطرنشان کرد: رودبار ظرفیت برگزاری مسابقات بزرگ کشوری را هم دارد و همه این توانمندی‌ها در سایه همدلی، همراهی و هم‌افزایی مسؤولین و مردم ورزش دوست این شهرستان به‌دست ‌آمده است.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگ‌سالان استان گیلان با نام جام شهدای ورزشکاران رودبار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در روزهای ۲۸ الی ۲۹ شهریورماه در سالن شهدای رودبار برگزار شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول