اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح فرمانداری جدیدالتأسیس خانمیرزا

فرمانداری جدیدالتأسیس خانمیرزا امروز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افتتاح شد.

افتتاح فرمانداری جدیدالتأسیس خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی فرمانداری جدیدالتأسیس شهرستان خانمیرزا افتتاح شد.

برهان حسین‌پور اقایی در این آئین گفت: براساس آخرین سرشماری در سال 1395، شهرستان خانمیرزا دارای 53 هزار و 728 نفر جمعیت شهری و روستایی است.

فرماندار لردگان ادامه داد: این شهرستان ارتباط مرزی با چهار شهرستان بروجن، لردگان، کیار و اردل را دارد و همچنین این شهرستان شاهراه حیاتی کشور برای اتصال فلات مرکزی به استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی کشاورزی و گردشگری را از مهم‌ترین مزیت‌های شهرستان خانمیرزا عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به بستر رودخانه ارمند این شهرستان می‌تواند منطقه نمونه گردشگری باشد، بنابراین فرصت مناسبی است تا فرماندار جدید این شهرستان زیرساخت‌های گردشگری و بوم‌گردی را گسترش دهد.

حسین‌پور در پایان با بیان اینکه 70 درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا بالای 18 سال است، ادامه داد: 38 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند به همین منظور 50 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

یوسف مرادی در این آئین با حکم وزیر کشور به سمت فرماندار شهرستان خانمیرزا منصوب شد.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول