اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه‌‌های راهسازی تعطیل نمی‌شوند/ احداث راه‌آهن تا مرز بازرگان

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی گفت: رویکرد دولت بر جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها راهسازی است.

پروژه‌‌های راهسازی تعطیل نمی‌شوند/ احداث راه‌آهن تا مرز بازرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه به زنجان از دو محور زنجان – بیجار و زنجان – دندی بازدید و از روند احداث پروژه‌های این محور بازدید کرد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به اینکه در شرایط خاص منابعی قرار داشته و تحت فشار هستیم، اظهار کرد: با این وجود رویکرد دولت بر جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها است.

خیرالله خادمی با بیان اینکه پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شود، اضافه کرد: باید از طولانی شدن پروژه‌ها جلوگیری کرد، تا پایان فصل کاری تمام شود.

وی با بیان اینکه فصل قیر باز شده و تحویل آغاز شده است و به پیمانکاران راه‌ها تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: این اقدام سرعت پروژه‌ها را جلو می‌اندازد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه راه‌آهن میانه به تبریز در کریدور اصلی قرار دارد، اظهار کرد: این محور دسترسی به مرز بازرگان را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد مسیر ریلی تهران – زنجان – تبریز تحولی در حوزه راه در این محور است، ادامه داد: در این زمینه چهار خطه کردن قزوین و دو خطه کردن در دستور کار قرار دارد.

خادمی با بیان اینکه مسیر ریلی سنندج محور مهم در غرب کشور است، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده این محور در شاخه کردستان به بهره‌برداری برسد و تا یک ماه آینده کمیته جانمایی مسیر و ایستگاه‌ها تشکیل و مطالعات آن انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ایجرود نیز در این جلسه اظهار کرد: جاده زنجان – ایجرود یک مسیر دارای اهمیت است.

باب‌الله فتحی با بیان اینکه فصل کاری در استان زنجان و شهرستان ایجرود محدود است، عنوان کرد: باید سریع‌تر پروژه‌های این مسیر آماده شود.

وی همچنین افزود: با توجه به کارخانه‌های متعدد در این شهرستان باید باراندازهای راه‌آهن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول