اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توقیف 7 محموله قاچاق میلیاردی در عملیات‌های پلیس مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف 7 محموله کالای قاچاق به ارزش 68 میلیارد ریال در طرح عملیاتی پلیس این استان در هفته جاری خبر داد.

توقیف 7 محموله قاچاق میلیاردی در عملیات‌های پلیس مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرایی شدن راهبردهای تعیین‌شده پلیس در سال رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، یکی از اولویت‌های مهم عملیاتی پلیس،‌ مبارزه با قاچاق کالا تعیین‌شده و این مهم به‌صورت ویژه در قالب اجرای طرح‌های عملیاتی هدفمند، در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به کشفیات پلیس استان در طرح‌های عملیاتی که در یک هفته گذشته در سطح استان اجرایی شد، تصریح کرد: در این عملیات‌ها 7 محموله عمده کالای قاچاق به ارزش تقریبی 68 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشف 3 محموله پارچه‌های قاچاق به وزن تقریبی 22 تن، کشف 18 هزار و 260 قطعه لوازم خانگی و لوازم یدکی خودرو، 52 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 37 هزار عدد انواع لوازم آرایشی، 5 هزار عدد اسباب‌بازی و یک محموله خرد لوازم قاچاق در این عملیات‌ها کشف شد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تشکیل 7 پرونده قضائی در این خصوص خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها 15 دستگاه خودروی از قاچاقچیان کالا توقیف و به همراه افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی یکی از مهم‌ترین علت‌ها در توفیقات پلیس در اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا را همراهی خوب شهروندان و ارائه گزارش‌های آنان به پلیس برشمرد و گفت: تلفن 110 همچون گذشته در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش‌های شهروندان در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز اقتصادی و دیگر جرائم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول