اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیری‌ بازگشت سیلوی همدان به سیستم دولتی نتیجه‌بخش نبود/ منتظریم

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران ـ نمایندگی همدان با بیان اینکه پیگیری‌ بازگشت سیلوی همدان نتیجه‌بخش نبوده است گفت: واگذاری سیلوی همدان به بخش خصوصی به قوت خود باقی است.

پیگیری‌ بازگشت سیلوی همدان به سیستم دولتی نتیجه‌بخش نبود/ منتظریم

علی رحمانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان  اظهار کرد: واگذاری سیلوی همدان به بخش خصوصی به قوت خود باقی است و پیگیری‌ها نسبت به بازگشت آن به بخش دولتی هنوز نتیجه‌بخش نبوده است.

وی با بیان اینکه این معامله باید توسط شرکت سازمان خصوصی‌‌سازی ابطال شود گفت: هنوز پیگیری‌های استاندار، نمایندگان استان و... در بازگشت آن نتیجه‌ای نداشته و منتظر بازخورد آن هستیم.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران ـ نمایندگی همدان در ادامه با اشاره به تهیه کالاهای اساسی در بازار اظهار کرد: برنج، شکر و روغن به مقدار کافی وارد بازار شده است.

وی با بیان اینکه تزریق اقلام ضروری مورد نیاز مردم به بازار از سال گذشته آغاز شده و هر ماه نیز ادامه دارد گفت: دولت حمایت خود را از تامین کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار خواهد داشت.

رحمانی‌فر خاطرنشان کرد: محرم امسال تامین شکر در بازار بسیار خوب پیش رفت و حتی سهمیه‌هایی را تعیین کرده بودیم که برای دریافت آن مراجعه نکردند.

وی تاکید کرد: تصمیمات کلان در خصوص تامین اقلام ضروری در بازار از سوی دولت گرفته می‌شود که همچنان ماه‌های بعد این کالاها در بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول