اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

نامزد پیشتاز انتخابات تونس: عادی‌سازی روابط با اسرائیل «خیانتی بزرگ» است

هم‌زمان با اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری تونس و پیشتازی «قیس سعید»، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از او در مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

نامزد پیشتاز انتخابات تونس: عادی‌سازی روابط با اسرائیل «خیانتی بزرگ» است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی منتشر کردند که در آن «قیس سعید» بر مخالفت با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید می‌کند.

سعید، نامزد پیشتاز در انتخابات ریاست جمهوری تونس است که دو روز پیش برگزار شد. او در این فیلم تأکید می‌کند که «ما در وضعیت جنگ با دشمن صهیونیستی هستیم و عادی‌سازی روابط، خیانتی بزرگ است».

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، این نامزد انتخابات تونس همچنین تأکید می‌کند که «پیدایش مفهوم عادی‌سازی روابط (با اسرائیل) به پس از امضای توافقنامه کمپ‌دیوید در مارس ۱۹۷۷ بازمی‌گردد و ضروری است این مفهوم با مفهوم دیگری جایگزین شود، این (عادی‌سازی روابط با اسرائیل) فقط جنایت نیست بلکه خیانت بزرگ برای کشور است».

وی همچنین گفت که هر کس با دشمن اسرائیلی تعامل می‌کند، خائن است و خیانت او نیز خیانت بزرگی است که بایستی مؤاخذه شود و اگر دستگاه قضایی امروز او را مؤاخذه نکند فردا ملت او را مؤاخذه خواهد کرد.

سعید افزود که «ما در وضعیت جنگ با رژیم اشغالگر قرار داریم؛ رژیمی که ملت فلسطین را آواره کرده و همچنان اراضی عربی را تحت اشغال خود دارد».

انتخابات ریاست‌جمهوری تونس روز یکشنبه برگزار شد و کمیته عالی انتخابات تونس از شمارش ۸۰ درصد آراء و پیشتازی سعید قیس حقوقدان بازنشسته تونسی خبر داده است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول