اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز نوآوری و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کرد.

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در جریان سفر یک روزه به استان گلستان از مرکز نوآوری و فناوری حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در حاشیه این بازدید در این باره اظهار کرد: مقرر شد واحدهای فناور در مرکز نوآوری سلامت مستقر شوند و روند ایده‎پردازی تا رسیدن به محصول و دانش‎بنیان کردن آن را در این واحدها شکل دهند.

محمدرضا هنرور ادامه داد: ما در تلاش هستیم تیم‎هایی متشکل از فارغ‎التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی، وزارت علوم و مهندسین را شکل دهیم تا پس از استقرار در مرکز نوآوری سلامت در راستای تحقق اهداف تعیین‎شده حرکت کنند.

وی با بیان اینکه صندوق‎های مالی حمایت از فعالان و محصولات واحدهای فناور شکل گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم با کمک معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فاز ایده‎پردازی و رسیدن به محصول تسهیل شود و جوانانی که ایده‎های خلاقانه دارند در این پروسه وارد شوند و محصولی را برای خدمت به مردم تولید کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان یادآور شد: چهار شرکت دانش‎بنیان نیز جزو این واحدها هستند که تبدیل به شرکت شدند و تولید محصول دارند.

 

هنرور تأکید کرد: از معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری انتظار داریم با همکاری استانداری، پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تفاهم‎نامه چهارجانبه‎ای را منعقد کنند تا مرکز نوآوری سلامت در استان گلستان شکل بگیرد.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول