اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کوچک‌سازی خدمت به سیل‌زدگان؛ سناریوی دشمن در فضای مجازی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه «جهاد همبستگی ملی» طرح خوبی بود که اجرایی شد، گفت: امروز معاندان در فضای مجازی خدمات نظام اسلامی به سیل‌زدگان را کوچک جلوه می‌دهند.

کوچک‌سازی خدمت به سیل‌زدگان؛ سناریوی دشمن در فضای مجازی

علی‌نقی حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: هر فرد، نهاد و سازمانی در سیل روزهای ابتدایی امسال در حد توان خود کار انجام داد و ما هم به اندازه توان به مناطق سیل‌زده کمک کردیم.

وی با تأکید بر اینکه «جهاد همبستگی ملی» طرح خوبی است، تصریح کرد: در بحران سیل امسال، همه پای کار بودند و وظایف خود را انجام دادند و سپاه، بسیج، ارتش و ... به اندازه خود کار کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه طبق دستوری که مقام معظم رهبری دادند همه نیروها پای کار آمدند، اضافه کرد: رسانه‌ها باید ذهنیت برخی مردم را اصلاح کنند تا آنها این ذهنیت را نداشته باشند که همه خوابیده‌اند و کسی کاری انجام نمی‌دهد؛ متأسفانه امروز در فضای مجازی اطلاعات غلط به مردم داده می‌شود که همه خوابیده‌اند و هیچ مدیری کار نمی‌کند.

حیدریان بیان کرد: در جریان سیل اخیر، از دولت گرفته تا سپاه، بسیج و ارتش و مردم همه پای کار آمدند و نمی‌دانیم چرا این دیدگاه در ذهن مردم است که مدیران یا فلان دستگاه خواب هستند؛ هیچ‌کس خواب نیست، همه بیدارند و کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها توقعات عجیب و غریبی دارند که این ذهنیت‌ها پیش آمده است، تصریح کرد: برخی توقع دارند یک مسؤول یا استاندار را باید در صحنه ببینند؛ در صورتی که مدیریت بحران به این شکل نیست که کسی که مجموعه را می‌چرخاند، همه آنهایی که با مشکل درگیرند، او را ببینند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه برخی القا می‌کنند مردم مدیری را ندیده‌اند و مسؤول کاری نکرده است، اضافه کرد: نمی‌شود که مدیر بحران به صحنه برود؛ او باید در اتاق کنترل بنشیند و مباحث مختلف را کنترل کند؛ ادارات را به هم وصل کند.

حیدریان با تأکید بر اینکه فضای مجازی ذهنیت‌های غلطی را در مردم ایجاد کرده است، افزود: خبرهای دروغ زیادی را منتشر می‌کنند تا این ذهنیت ایجاد شود؛ برخی افراد کم‌اطلاع و سطحی‌نگر این اخبار را قبول می‌کنند و خودشان را به فضای مجازی وابسته کرده‌اند و دنبال صحت اخبار نمی‌روند؛ امروز معاندان در فضای مجازی خدمات نظام اسلامی به سیل‌زدگان را کوچک جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/۷۵۰۳۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول