اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف محموله گوشی و ماینر قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله گوشی و ماینر قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: پس از بررسی متهم به ضبط کالا و جریمه بالغ بر 4 میلیارد و 690 میلیون ریال محکوم شد.

کشف محموله گوشی و ماینر قاچاق در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رونق تولید یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد کشور به شمار می‌رود و این امر موضوعی است که هر شخص به روش خود به تحقق آن می‌پردازد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه قاچاق کالا به کشور نه تنها تعطیلی کارخانه‌‌ها را رقم زده بلکه تیشه‌ای بر ریشه تولید داخلی است، تصریح کرد: از همین رو تعزیرات حکومتی نیز به نوبه خود با قاچاق کالا برخورد کرده و پرونده‌های مربوط در این زمینه با جدیت دنبال می‌شود.

وی در ادامه از کشف محموله قاچاق تلفن همراه در زنجان خبر داد و گفت: این محموله قاچاق از آب سردکن یک دستگاه اتوبوس کشف شد.

ممیزی با اشاره به اینکه محموله کشف شده شامل 90 دستگاه گوشی موبایل و سه دستگاه ماینر بود، اضافه کرد: ارزش ریالی این محموله 3 میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از معرفی یک نفر به شعبه ویژه قاچاق کالای تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: در بررسی‌ها مشخص شد کالاها به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و بر همین اساس به ضبط کالا و جریمه بالغ بر 4 میلیارد و 690 میلیون ریال محکوم شد.
وی همچنین از کشف 560 ثوب البسه از یک دستگاه سواری خبر داد و افزود: این محموله از شهرهای مرزی بارگیری شده بود که در نهایت با حکم صادره متهم به ضبط کالاها به نفع دولت و ضبط خودرو و جریمه 420 میلیون ریالی محکوم شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول