اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

علوم شناختی سبب توسعه و تحول در رسانه و نحوه اطلاع رسانی می شود

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: علوم شناختی جزء فناوری های پیشتاز در علم است که در صورت گسترش آن شاهد توسعه فناوری های جدید و تحول در رسانه و نحوه اطلاع رسانی خواهیم بود.

علوم شناختی سبب توسعه و تحول در رسانه و نحوه اطلاع رسانی می شود

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به نقش محوری رشته علوم شناختی و ارتباط آن با رسانه گفت: علوم شناختی می تواند در ارتباط با رسانه در صورتی که مورد حمایت و تحقیق قرار گیرد دستاوردهای اساسی داشته باشد و باعث توسعه کالبدی فناوری های جدید و تحول در رسانه شود.

* علوم شناختی باعث توسعه فناوری های جدید می شود

وی افزود: علوم شناختی جزء فناوری های پیشتاز در علم است که در صورت گسترش آن شاهد توسعه فناوری های جدید و تحول در رسانه و اطلاع رسانی خواهیم بود.

برومند تصریح کرد: اگر هر یک از دانشگاه ها بر اساس اولویت مأموریت و رسالتی که دارند به رشته علوم شناختی بپردازند، انتظار می رود در مدت زمان کوتاهی این رشته در بخش های مهم و اساسی در قالب توسعه فناوری های نوظهور و همچنین  نحوه اطلاع رسانی در رسانه های گروهی شاهد پیشرفت و رشد علمی قابل توجهی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول