اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مصوبه افزایش سهم جوانان در شهرداری «جوان‌فریبی» بود

عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه افزایش سهم جوانان در شهرداری بدون ضمانت اجرا، به انتصابات آینده محدود شد و این مصوبه جوان‌فریبی است.

مصوبه افزایش سهم جوانان در شهرداری «جوان‌فریبی» بود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، صبح امروز بررسی لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران روی میز بررسی قرار گرفت و سرانجام پس از ارائه نظر برخی از حاضران، اعضای شورای شهر تهران در جلسه کلیات طرح افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران را با 20 رای به تصویب رساندند.

در ادامه این مصوبه حجت نظری در صحن امروز شورا پیشنهاد داد که سقف سنی انتصاب از 45 سال به 40 سال کاهش یابد که  با استقبال اعضا روبه رو نشد و پیشنهاد وی رأی نیاورد.

 نظری در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره مصوبه امروز شورای شهر درباره انتصاب جوانان اظهار داشت: رأی امروز اعضا شورای شهر تهران به لایحه انتصاب جوانان چیزی جز جوان‌فریبی نبود.

وی در ادامه توئیت خود بیان داشت:‌چند دقیقه پس از تصویب کلیات، با تصویب پیشنهادی که از شهرداری به یکی از اعضا داده شده بود، مصوبه بی‌اثر شد و اجرای آن بدون ضمانت اجرا و بدون شاخصی برای سنجش، در انتصابات آینده محدود شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول