اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

38 درصد نامگذاری‌ معابر به نام شهدا و مدافعان حرم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 38 درصد نامگذاری معابر به نام شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم است، گفت: حتی یک مورد گزارش از بنیاد شهید و خانواده‌های آنها در مورد کم‌توجهی به این موضوع نداشته‌ایم.

38 درصد نامگذاری‌ معابر به نام شهدا و مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر در مورد نامگذاری خیابان‌ها به نام شهیدان اظهار داشت: متأسفانه علیرغم تکذیب روابط عمومی شهرداری و شورای شهر خبرهای نادرستی در این زمینه منتشر می‌شود.

وی افزود: 38 درصد نامگذاری‌های معابر و خیابان‌ها در حال حاضر به نام شهیدان و مدافعان حرم است و حتی یک مورد گزارش از بنیاد شهید و یا خانواده شهدا در مورد کم‌توجهی به این مسئله و یا زدودن نام شهدا از پلاک معابر نداشته‌ایم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در برخی از گزارشات محدود مغایرت تابلوی پرچمی با تابلوی معابر مطرح شده که مربوط به سال 94 و 95 است که البته همین تعداد پس از گزارش اصلاح شده است. 

حق‌شناس خاطرنشان کرد: البته اتهام شهیدزدایی از نام معابر به همکاران ما در شورای چهارم نیز برازنده نبوده و ستمی آشکار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول