اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

استفاده از تمام ظرفیت دانش‌آموزی در طرح یاری‌گران زندگی

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای طرح یاری‌گران زندگی از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی استفاده خواهد شد و ما در این مسیر کمک خواهیم کرد.

استفاده از تمام ظرفیت دانش‌آموزی در طرح یاری‌گران زندگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در همایش یاری‌گران زندگی امروز با حضور جمعی از مدیران، رؤسا و دبیران ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار، اظهار داشت:‌ ما چندین  دهه در حوزه مبارزه با مواد مخدر تلاش کرده‌ایم و امروز علی‌رغم دستاوردهایی که داشته‌ایم از وضعیت موجود راضی نیستیم و از سرعت تغییرات، تحولات نادانسته مواجه شدیم و این موضوع اضطراب و تشویش ایجاد می‌کند. 

وی بیان داشت: نسل ما ظرفیت‌های لازم برای مواجه شدن با تغییرات موجود را نداشت و یکی از مهمترین ماموریت‌های آموزش و پرورش امروز این است که آدم‌ها را برای یک زندگی سالم تجهیز کند. 

حاجی میرزایی ادامه داد: امروز بیش از آنکه نیازمند دانش باشیم نیازمند مهارت‌های زندگی هستیم که خود را بشناسیم و یاد بگیریم که چگونه نه بگویم و عزتمندان زندگی کنیم. 

وی تاکید کرد: ظرفیت دانش‌آموزان بسیار بالا است و ما باید آنها را برای مواجهه با زندگی تجهیز کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: این دانش‌آموزان فردا پدران، مادران و مدیران این کشور هستند و باید سبک زندگی درست را آموزش ببینند و یاد بگیرند. 

حاجی میرزایی بیان داشت: بنده به این موضوع که باید نگاه دقیق و عمیق به یاری‌گران اجتماعی داشته باشیم اعتقاد دارم و از آن حمایت می‌کنم. 

در ادامه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران نیز اظهار داشت: موضوع آسیب‌های اجتماعی واقعیت تلخی است که وجود دارد و همه وظیفه داریم برای آن چاره‌جویی کنیم و مسئولین کشور نیز تاکید دارند که آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و آموزش و پرورش نیز جایگاه مهمی در این خصوص دارد و باید از ظرفیت بالایی که دارد استفاده کرد. 

وی گفت: آدم‌ها برای اینکه بتوانند در برابر وضعیت‌های ناشناخته تصمیم درست بگیرند و نه بگویند آموزش ببینند و ماموریت آموزش و پرورش نیز همین  است که آنها را مهیا کند. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: بنابراین برای طرح یاری‌گران زندگی از همه ظرفیت‌های دانش‌آموزی  استفاده خواهد شد و ما در این مسیر کمک خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول