اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بدون مناسب‌سازی به صلاح نیست

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی به دلیل مهیا نبودن بستر حضور بانوان در ورزشگاه ها با حضور آن ها مخالف هستم.

ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بدون مناسب‌سازی به صلاح نیست

حسین هاشمی تختی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: ورزشگاه‌ها هم اکنون فضای مناسبی برای حضور بانوان نیست و اگر روزی زمینه مناسب برای حضور بانوان فراهم شود می توان روی این موضوع بحث کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شان و منزلت بالای بانوان من در شرایط کنونی حضور بانوان در ورزشگاه ها را مصلحت نمی‌دانم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم ، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ماجرای دختر آبی بیان کرد: پدر مرحومه مصاحبه کرده و همه چیز را به صورت روشن گفته که علت خودسوزی حکم دادگاه نبوده و این دختر سابقه بیماری داشته است.

هاشمی تختی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید حواسشان بیشتر جمع باشد و دقت لازم را داشته باشند که تحت تاثیر دیگران حرف های نادرست نزنند زیرا حرف های آن به واسطه دارا بودن جایگاه قانونی بازتاب گسترده در سطح بین اللملی دارد و می تواند فرصت سودجویی مغرضان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که به ورزش آقایان توجه شده و زمینه برای حضور آن ها فراهم شده است؛ زمینه برای حمایت از ورزش بانوان و حضور بانوان و تماشای مسابقات ورزش بانوان باید فراهم شود.

انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول