اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کوهیان: ادامه حضورم در تیم ملی به نظر فدراسیون بستگی دارد

سرمربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال گفت: امیدوار هستم بتوانم به تیم ملی خدمت کنم اما این اتفاق به نظر فدراسیون بسکتبال بستگی دارد.

کوهیان: ادامه حضورم در تیم ملی به نظر فدراسیون بستگی دارد

فرزاد کوهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص صعود تیم ملی بسکتبال به المپیک اظهار داشت: کیفیت تیم ملی نسبت به گذشته بهتر شده بود، به خصوص با تلاش مضاعفی که بازیکنان به خرج دادند، بازی‌های خوبی انجام دادند و در مجموع زحمات کل مجموعه سبب شد نتیجه خوبی در مسابقات جام جهانی کسب کنیم.

مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال افزود: بچه‌ها از سال 96 درگیر مقدماتی جام جهانی بودند و زمان زیادی را در مسابقات سپری کردند، همین سبب شد هماهنگی تیم بیشتر شود؛ از سوی دیگر فشار و فعالیت بالای بازیکنان برای آن‌ها سخت بود.

وی با بیان این‌که بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داده بودیم، گفت: با روحیه بالایی وارد این مسابقات شدیم، جام جهانی جایی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و تیم‌ها با آرایش و آمادگی کامل وارد رقابت‌ها می‌شوند، خیلی سخت مسابقات دنبال می‌شد و فشار زیادی روی همه بود.

کوهیان ادامه داد: پیگیر بازی نیجریه با چین بودیم اما به دلیل این‌که همه تیم‌ها تا لحظه آخر برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگیدند و نیجریه نیز برای گرفتن سهمیه بازی خوبی انجام داد؛ تلاش ما این بود که بازی را به گونه‌ای ببریم که تفاضل گل را بالا ببریم و فقط به برد نیجریه نیاز داشته باشم.

مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال در خصوص شادی بازیکنان در پایان بازی با فیلیپن گفت: وقتی بازیکنان و کادر فنی نتیجه زحمات را دیدند بسیار خوشحال شدند و از آن‌جایی که این اتفاق قابل پیش‌بینی نبود، شادی همه زاید‌الوصف بود.

وی در مورد عدم حضور بازیکن اصفهانی در تیم ملی بسکتبال عنوان داشت: اصفهان همیشه یکی از شهر‌هایی بوده است که در بسکتبال مدعی بوده و بازیکنان بسیار خوبی را به تیم ملی تحویل داده است اما به نظر می‌رسد در 5 سال گذشته فعالیت‌ها در زمینه بسکتبال کاهش پیدا کرده بود، به خصوص نبود اسپانسر‌های قوی مانند ذوب‌آهن مزید بر علت شده بود.

کوهیان یادآور شد: با بازگشت ذوب‌آهن به لیگ برتر بسکتبال و جوان‌شدن هیأت بسکتبال باید امیدوار اصفهان به روز‌های خوب بازگردد و امیدوارم اصفهان به شرایط قبلی بازگردد و بسکتبال اصفهان را روز‌های اوج ببینیم.

مربی اصفهانی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سؤال که احتمال حضور بازیکنی از اصفهان در المپیک وجود دارد، گفت: خیلی سخت است پیش‌بینی در این مورد انجام داد زیرا ارتقا سطح بازیکنان به عوامل زیادی مانند تلاش بازیکن، حمایت‌های بیرونی و آموزشی که می‌بینند و تمرینی که انجام‌ می‌دهند بستگی دارد، به همین دلیل این اتفاق خیلی سخت است.

وی در پایان در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی خاطر‌نشان کرد: امیدوار هستم بتوانم به تیم ملی خدمت کنم اما این اتفاق به نظر فدراسیون بسکتبال بستگی دارد؛ هر لحظه‌ای که بتوان به تیم ملی کمک کرد، مایه افتخار است.

انتهای پیام/63090/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول