اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تأکید عاملی بر تجهیز حرفه‌ای و تقویت پایگاه داده‌های الکترونیک دانشگاه پیام نور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از رئیس دانشگاه پیام نور خواست تا نسبت به تقویت این دانشگاه در زمینه آموزش‌های غیرحضوری اقدام جدی صورت گیرد.

تأکید عاملی بر تجهیز حرفه‌ای و تقویت پایگاه داده‌های الکترونیک دانشگاه پیام نور

 

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کرد.

 در این دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور مبنی بر بهینه‌سازی امکانات، فراهم آوردن امکان تحصیلی در دوره‌های دانشگاهی برای همگان، از رئیس این دانشگاه خواست که نسبت به تقویت دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش‌های غیرحضوری، تجهیز حرفه‌ای دانشگاه با محتوای چندرسانه‌ای و همچنین تقویت پایگاه داده‌های الکترونیک این دانشگاه اقدام جدی به عمل آید.
 تحصیل 400 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور
در این دیدار زمانی رئیس دانشگاه پیام نور نیز  به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با 400 هزار دانشجو، 4000 عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت و همچنین نزدیک به 10 هزار کارمند مشغول به فعالیت است که قریب به یک‌میلیون و چهارصد هزار مترمربع ساختمان اداری و آموزشی دارد.
رتبه ششم دانشگاه پیام نور در میان دانشگاه‌های باز جهان 
رئیس دانشگاه پیام نور یادآور شد: رتبه علمی این دانشگاه در میان دانشگاه‌های باز جهان از رتبه دهم به رتبه ششم جهانی ارتقاء پیدا کرده است و با روزآمدسازی ظرفیت‌های آموزشی به ارائه نزدیک به 300 هزار کتاب موبایل در دسترس دانشجویان اقدام کرده است.
پرداخت وام اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان
وی در زمینه حمایت‌های مالی دانشجویان نیز خاطرنشان کرد: این دانشگاه با ارائه وام دارای کارمزد پایین(1.4 درصد) برای دانشجویان و ارائه وام اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های مهارتی دارای گواهی آموزش‌های مهارتی تا سقف صد میلیون تومان زمینه‌های حمایتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود فراهم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول