اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای کاپ نائب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ کشور به خانواده شهدای مدافع حرم

سرپرست و مربی تیم پاورلیفتینگ مازندران از تقدیم 2 کاپ نائب قهرمانی این مسابقات به خانواده شهید مدافع حرم رادمهر و اسدی در ساری خبر داد.

اهدای کاپ  نائب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ کشور به خانواده شهدای مدافع حرم

امین عابدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اعلام اینکه قهرمانان ورزشی همه افتخارشان این است که با توسل به ائمه اطهار و شهدا در میادین ورزشی حضور می‌یابند، اظهار کرد: علاقمندی به شهدا به جهت رشادت و ایثارگری‌های آنها در بین قهرمانان ورزشی به ویژه پهلوانان موج می‌زند.

وی با اعلام اینکه شهدا بزرگ پرچمداران مبارزه با کفر و نفاق بودند، تصریح کرد: آسایش، امنیت و افتخارآفرینی کشور را مدیون خون شهدا می‌دانیم و با تقدیم کاپ و مدال این دوره از رقابت‌ها سعی می‌کنیم خودمان را به شهدا  و فرهنگ متعالی آن نزدیک کرده  و تریبونی باشیم برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت که کشور به ترویج این فرهنگ نیاز اساسی دارد.

سرپرست و مربی تیم پاورلیفتینگ استان مازندران اضافه کرد: شهدای مدافع حرم مصداق واقعی قهرمانان اسلام ناب محمدی هستند، برای مجموعه پاورلیفتینگ استان مازندران افتخاری بزرگ است که در ترویج فرهنگ شهادت گامی هر چند کوتاه برداشته شده است.

وی در ارتباط با حضور تیم پاورلیفتینگ مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در استان کردستان، گفت: این مسابقات به مدت چهار روز با حضور 480 ورزشکار در غالب 24 تیم برگزار شد.

عابدیان اضافه کرد: ورزشکاران مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها با 10 مدال طلا و یک نقره و دو برنز  در رده سنی نوجوانان و جوانان موفق به کسب دو کاپ نائب قهرمانی  شدند.

وی با اشاره به سابقه ورزشی پاورلفتینگ در مازندران گفت: از سال 75 نخستین دوره این رقابت‌ها در ساری برگزار شده است و قدمت این رشته در مازندران به 23 سال پیش بر می‌گردد.

سرپرست و مربی تیم پاورلیفتینگ مازندران به فعالیت بیش از 10 هزار نفر در استان در این رشته اشاره کرد و افزود: 4هزار باشگاه بدنسازی در سطح استان مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به گسترش این رشته ورزشی در بین جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: کادرسازی در بین جوانان و نوجوانان در دستور کار ما قرار دارد.

عابدیان  به همکاری ابوالقاسمی رئیس هیأت، قربانی دبیر، طاهری نائب رئیس، الماس‌پور مسؤول کمیته پاورلیفتینگ و سخنگوی این رشته اشاره کرد و گفت: مراسم اهدا این دو کاپ در نماز جمعه این هفته در ساری تقدیم دو خانواده شهید مدافع حرم می‌شود.

وی در پایان گفت: مراسم اهدا کاپ نائب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ کشور به دو خانواده شهید پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری در مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86004/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول