اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: اطلس فناوری در این پژوهشگاه تشکیل شده و باعث می‌شود بتوانیم با هر دانشگاهی که وارد مذاکره می‌شویم مجموعه نیازهایمان را به طور کلی به آنها نشان دهیم.

اطلس فناوری برای نیاز سنجی پژوهشگاه فضایی

حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،اظهار کرد:‌ وجود درختی به نام درخت فناوری در این پژوهشگاه باعث شده همه نیازها و تقاضاهای این پژونشگاه که شامل پروژه‌های آن می‌شود در یک قالب درست قرار بگیرند.

اطلس فناوری، ارائه مجموعه نیازهای پژوهشگاه

وی افزود: این قالب بندی با نام اطلس فناوری در پژوهشگاه قرار دارد و باعث می‌شود بتوانیم با هر دانشگاهی که وارد مذاکره  می‌شویم مجموعه نیازهایمان را به طور کلی به آنها نشان دهیم.

 

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران تاکید کرد: همین موضوع باعث می‌شود تا دانشگاه بر اساس نیازهای پژوهشگاه با دانشجویان رایزنی کرده و پایان نامه‌هایی را بر اساس نیاز پژوهشگاه تعریف کنند. ما نیز از چنین پایان نامه‌هایی که مورد نیاز پژوهشگاه هستند، حمایت می‌کنیم.

وی در پایاین خاطرنشان کرد: تعامل پژوهشگاه فضایی با دانشگاه ها ساختار یافته است و به صورت جهت دار انجام می‌شود.

لازم به ذکر است پژوهشگاه فضایی ایران با دانشگاه‌هاهی صنعتی از جمله دانشگاه امیرکبیر، شریف و علم و صنعت پروژه‌های همکاری مشترک را تعریف کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول