اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هیأت‌های مذهبی مرکز پرورش جوانان عاشورایی برای انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز جامعه اسلامی نیازمند پرورش جوانان و نوجوانان عاشورایی و انقلابی است که هیأت‌های مذهبی باید در این حوزه تلاش کنند.

هیأت‌های مذهبی مرکز پرورش جوانان عاشورایی برای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در بازدید از فعالیت‌های برخی از هیأت‌های مذهبی شاخص مازندران با تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری شهادت جانسوز سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، اظهار کرد: 4هزار و 500 هیأت مذهبی در مازندران در حال فعالیت هستند و این تشکل‌های دینی امروز بازوان ولایت در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستند و این ظرفیت عظیم می توانند در جامعه اسلامی نقشی اثرگذار ایفا کنند .

وی با اشاره به اهمیت ترویج معارف عاشورایی قیام ابا عبدالله الحسین (ع) در هیأت‌های مذهبی، افزود: نشر و ترویج معارف عاشورایی گفتمان اباعبدالله الحسین (ع) یکی از مهم‌ترین رسالت امروز هیأت‌های مذهبی است و واقعه عاشورا نماد گفتمان مقاومت و پایداری در مقابل استکبار و ظلم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش موثر هیأت‌های مذهبی و ظرفیت بسیار مردمی این تشکل‌های دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده مردمی و حضور جوانان و نوجوانان دوستدار مکتب اهل بیت (ع) و به‌ویژه محبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در هیأت‌های مذهبی این تشکل‌ها همواره مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی بودند و سعی دارند از این کانون مهم اسلامی برای منحرف کردن آن و نقشه‌های شوم خود بهره ببرند لذا باید هیأت‌های مذهبی مرکز بصیرت‌افزایی و پرورش جوان و نوجوان عاشورایی باشند.

شکریان با اشاره به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد : هیأت‌های مذهبی باید پیشتاز در مسیر تحقق اهداف مهم انقلاب اسلامی یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی باشند و این مهم فقط با تاسی از فرهنگ مقاومت و پایداری که برگرفته از سیره و منش حضرت سیدالشهداء ع و اهل بیت (ع) است محقق خواهد شد.

وی به موفقیت‌های بی‌بدیل جمهوری اسلامی در 40سال عمر با برکت این نظام مقدس اشاره کرد و گفت: 40سال در مسیر راه روشن حرکت سیدالشهدا (ع) و با رهبری بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) توانست این همه پیروزی در میدان‌های مختلف نظامی، سیاسی و بین‌المللی در جهان بدست آورد و امروز حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا تداوم خواهد یافت .

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شب گذشته از برخی هیأت‌های مذهبی شاخص استان ، قمر بنی هاشم (ع) ساری ، یافاطمه الزهرا (س) بابل ، محبان اهل بیت (ع) و مکتب الشهدا قائم‌شهر بازدید کرد و در شب‌های آینده نیز با دیگر هیأت‌های مذهبی شهرهای مازندران دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

انتهای پیام/86034/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول