اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیکر شهید محسن مهاجر تشییع شد+فیلم

پیکر شهید محسن مهاجر با حضور مردم شهید پرور مشهد، خانواده و جمعی از هم‌رزمان شهید، از مهدیه تا حرم امام رضا(علیه‌السلام) تشییع شد.

پیکر شهید محسن مهاجر تشییع شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز پیکر شهید محسن مهاجر قوچانی که از شهدای جنگ تحمیلی است، از مهدیه مشهد تا حرم امام رضا(ع) تشییع و در بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود.

در این مراسم که در مهدیه مشهد برگزار شد،زیارت عاشورا خوانده شد سپس یکی از هم رزمان شهید به بیان خاطراتی از او پرداخت.

همرزم شهید مهاجر گفت: شهید محسن مهاجر در ۸ محرم به دنیا آمد و امروز هم که به وطن بازگشته و به خاک سپرده می شود ۸ محرم است، این اتفاق پیامی برای جوانان این زمان دارد که راه درست این است.

محسن افخمی افزود: شهید محسن مهاجر در مرحله‌ دوم عملیات مسلم ابن عقیل که زین العابدین نام داشت به شهادت رسید.

وی اظهار کرد:محسن و حسین برادرش سال ۵۹ وارد جنگ می شود.محسن با وجود اینکه ۱۵ سال سن داشت در اطلاعات و عملیات سپاه بود و‌ به همراه احمد متوسلیان ۵ ماه در لبنان حضور داشت و بعد مستقیم به تهران آمد و عازم منطقه شد.

افخمی خاطر نشان کرد: مادر محسن در شب عاشورا در عالم خواب خبر شهادت فرزندش را می‌گیرد.همرزم شهید مهاجر با اشاره به روحیه مبارزه با نفس شهید گفت: زمانی که بعد از پنج ماه برای دیدن خانواده به مشهد بر می‌گردد از خوردن پلو مرغی که برای او درست کردند امتنا می‌کند و از مادرش تقاضای نان و پنیر می‌کند.

در پایان این مراسم پیکر شهید از مهدیه تا حرم امام رضا(ع) به همراه جمعی از هم رزمان شهید،اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور تشییع شد.

گفتنی است؛ پیکر این شهید در قطعه شهدای بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول