اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

غلامی: لزوم پیگیری جدی طرح ساماندهی آموزش عالی به دلیل خالی بودن صندلی دانشگاه‌ها

وزیر علوم گفت: خالی بودن صندلی دانشگاه‌ها ایجاب می کند که طرح ساماندهی و بازنگری ماموریت دانشگاه ها را با قدرت پیگیری کنیم.

غلامی: لزوم پیگیری جدی طرح ساماندهی آموزش عالی به دلیل خالی بودن صندلی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم معرفه و تکریم سرپرست دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز در مرکز همایش های این دانشگاه برگزار شد، گفت: آنچه که در این جلسات مد نظر است این بوده که مسؤولیت ها را دائمی نمی دانیم همه مسؤولان در راستای اهداف نظام کار می کنند اصل نیت خیر و تلاش برای فعالیت ها با نگاه اسلامی است و مردم قدر شناس آنها خواهند بود.
وی افزود: تشکر از یک مدیر، تشویق مدیر بعدی هم در بر دارد ما در شرایط بعد از انقلاب اسلامی بر پایه اسلام آزادگی را در دستور کار خود قرار داده اند و مقایسه مدیریت ها را باید در چهارچوب خودش انجام شود. 
وی افزود: سیاست ما اعتلای آموزش عالی است که بیش از قبل رشد داشته باشد و همه کسانی که تلاش کردند با این هدف است. تربیت نیروی متخصص در یک دهه وظیفه آموزش عالی از سال ۷۰بود که اکنون همه بدنه کشور از این نیروها استفاده می کنند.
غلامی ادامه داد: حضور در کشورهای توسعه یافته افتخار ما است ایجاد مراکز رشد، وجود پارک علم و فناوری و کارهای تحقیقاتی رویکرد آموزش عالی است و برای ارزیابی باید صبر کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه ها باید حل مسائل کشور را برعهده می گیرند، طرح ساماندهی آموزش عالی براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را شروع کردیم و در مرحله بازنگری هستیم دانشگاه ها وظیفه‌شان مشخص است که در آینده شاهد نتیجه تلاش آنها خواهیم بود. 
وزیر علوم افزود: خالی بودن صندلی دانشگاه‌ها ایجاب می کند که طرح ساماندهی و بازنگری ماموریت دانشگاه ها را با قدرت پیگیری کنیم، امیدوارم آموزش عالی قدر شناس مسؤولان دانشگاه ها باشد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول