اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیش‌بینی 20 میلیاردی اعتبارات تملک‌دارایی در شهرستان گالیکش

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: در سال گذشته اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان حدود 15 میلیارد تومان بود که امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافت.

پیش‌بینی 20 میلیاردی اعتبارات تملک‌دارایی در شهرستان گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، حسین مایلی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: طی چندین جلسه با استاتداری و مدیران کل ادارات تلاش کردیم تا بودجه و اعتبار شهرستان را با توجه به رانش و سیلاب امسال افزایش دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات به وجود آمده را رفع کنیم.

وی افزود: در سال گذشته اعتبارات شهرستان حدود 15 میلیارد تومان بود که 20 درصد آن تخصیص یافت و امسال این اعتبارات به 20 میلیارد تومان افزایش یافته و امید داریم تا 70 درصد آن تخصیص یابد.
فرماندار شهرستان گالیکش با تاکید بر اینکه مدیران از حق و حقوق شهروندی صیانت کنند، تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته 650 میلیون تومان از اعتبارات شهرستان در استان هزینه شد و انتظار می رود مدیران شهرستان از حقوق شهرستان در جذب اعتبارات صیانت کنند.
وی ادامه داد: از شهر گالیکش چهار رودخانه عبور می کند و لایروبی این رودخانه ها در راستا جلوگیری از سیلاب هزینه زیادی می‌طلبد که امید داریم در این خصوص اعتباراتی تخصیص یابد.
مایلی گفت: در اعتبارات شهرستانی راه و شهرسازی با هشت پروژه بیشترین اعتبار به مبلغ 3 میلیارد و 813 میلیون تومان را به خود اختصاص داده که مهمترین پروژه‌های آن آسفالت مسیر روستای «کندسکوه و سیجان» از روستاهای کوهستانی شهرستان و تکمیل ساختمان فرمانداری است.
شهردار «صادق‌آباد» نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته مبلغ 107 میلیون تومان برای جمع‌آوری آب‌های سطحی، 70 میلیون تومان به صورت نقد توسط استاندار وقت از محل بند «ز» برای آسفالت معابر این شهر و مبلغ 40 میلیون  تومان از محل جرایم  برای خرید دوربین‌های ترافیکی تخصیص یافت.
مهدی سبحانی اظهار کرد: با توجه به اینکه «صادق‌آباد» شهر تازه تاسیس است انتظار می‌رود بستر و زیرساخت‌های لازم مانند مرکز خدمات جامع سلامت زودتر راه‌اندازی شود تا مردم برای خرید داروهای معمولی مجبور نباشند وقت و هزینه صرف کرده و به شهر گالیکش بروند.

* با توجه به توپوگرافی خاص «صادق‌آباد» کوچک‌ترین بارش سبب جمع شدن آب باران و ایجاد مشکلات برای مردم می‌شود
وی با اشاره به توپوگرافی شهر صادق‌آباد گفت: با توجه به توپوگرافی خاص شهر کوچک‌ترین بارش سبب جمع شدن آب باران و ایجاد مشکلات برای مردم می‌شود و تاکنون برای رفع این مشکل سه کیلومتر کانال و کانیو از منابع داخلی احداث شده است.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: 83 درصد حوزه استحفاظی شهرستان را منابع طبیعی تشکیل می‌دهد و توانستیم از مبلغ 17  میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص منابع ملی به استان گلستان مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان را برای شهرستان گالیکش تخصیص دهیم.
صفر سیجانی اظهار کرد: منابع طبیعی با تلاش شبانه‌روزی در زمان سیل توانست 2 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب از روان آب‌ها و سیلاب‌ها را کنترل کند و انتظار می‌رود بودجه بیشتری به این حوزه اختصاص داده شود.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول