اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آذرخش در شمال به قعر جدول سقوط کرد

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس هفته یازدهم را هم باخت تا به قعر جدول لیگ سقوط کند.

آذرخش در شمال به قعر جدول  سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ادامه نتایج ضعیف خود، هفته یازدهم را هم با باخت مقابل نماینده ساری به اتمام رساند تا به انتهای جدول چهارده تیمی لیگ سقوط کند.

شاگردان عباس روزپیکر، شامگاه دیروز و در شمال کشور، مقابل شهروند ساری قرار گرفتند و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست را پذیرفتند تا شرایط وخیمی را در قعر جدول تجربه کنند.

برای تیم آذرخش در این دیدار بهزاد میری زاده و پوریا گلشنی گلزنی کردند .

اذرخش با باخت امروز خود  با ۸ امتیاز از یازده بازی انجام داده از رده سیزدهم به رده چهاردم جدول لیگ سقوط کرد تا روزهای سختی را در پیش رو داشته باشد.

در سایر دیدار های هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور، سن ایچ ساوه در خانه ۳ بر ۴ به گیتی پسند صدر جدولی باخت، شاهین کرمانشاه در مشهد با نتیجه ۲ بر ۱ به میزبان خود باخت، مس سونگون توانست با حساب ۴ بر ۲ ارژن شیراز را از پیش رو بردارد، هایپر شاهین شهر در خانه ۲ بر ۳ به مقاومت البرز نتیجه را واگذار کردو ستارگان ورامین با نتیجه پر گل ۵ بر ۴ اهورا بهبهان را با شکست بدرقه کرد.

به این ترتیب گیتی پسند با ۲۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر و سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد به ترتیب با ۲۰ و ۱۹ امتیاز جایگاه دوم و سوم جدول را در اختیار دارند.

در انتهای جدول نیز سه تیم آذرخش، ارژن شیراز و هایپر شاهین شهر هر سه با ۸ امتیاز و تنها با تفاضل گل رتبه های پایانی جدول را از آن خود کرده اند.

نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور هفته دوازدهم ۲۲ شهریور در قم و مقابل سوهان محمد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول