اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مسؤولان کشور را معطل اروپا نکنند/ برجام احیاء نمی‌شود

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسؤولان برجامی کشور را معطل اروپا نکنند، گفت: اروپا و آمریکا سر و ته یک کرباس هستند.

مسؤولان کشور را معطل اروپا نکنند/ برجام احیاء نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد، ضمن انتقاد از مسؤولانی که هنوز هم به برجام امیدوار هستند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند به آمریکا اعتماد نکنید؛ چراکه دشمنان قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه برجام مرده است و احیا نمی‌شود، ادامه داد: از برجام تنها نامش باقی است، اما حیاتش نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت و همه‌کاره نظام اسلامی هستند، خطاب به مسؤولان افزود: آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند؛ غنی‌سازی را شروع کنید و کارتان را افزایش دهید؛ همه‌کاره مردم هستند و نگران چیزی نباشید.

شاهچراغی خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولان کشور را معطل اروپا نکنند؛ اروپا و آمریکا سر و ته یک کرباس هستند.

وی به یکی از نگرانی‌های حاکم بر کشور که فساد اقتصادی است، اشاره و تصریح کرد: فساد اقتصادی از مشکلاتی بوده که در حال حاضر گریبان‌گیر کشور شده است.

امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش‌های قوه قضاییه برای جمع کردن سفره مفسدان اقتصادی و با تاکید بر لزوم حمایت از این نهاد تصریح کرد: قوه قضائیه در پی جمع کردن این بساط است و مردم و مسؤولان باید در ایفای هر چه بهتر این نقش، در کنار قوه قضاییه باشند.

شاهچراغی تصریح کرد: تکلیف قوه قضاییه مشخص بوده و در پی دمیدن روح امید در کشور است.

وی با اشاره به پیش رو بودن 17 شهریور و روز شهدا اظهار کرد: روز شهدا، روزی است که رژیم شاهنشاهی مردم را بی‌رحمانه به گلوله بست و جوی خون راه انداخت.

امام جمعه سمنان بیان کرد: خون‌های مظلومان در آن روز سیل شد و رژیم شاهنشاهی را با خود برد و امروز از این رژیم جز ننگی باقی نماند.

شاهچراغی ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی و دعوت مردم به برگزاری عزاداری با شکوه در این ایام اظهار کرد: ایام عاشورا مملو از پیام‌های متعدد است؛ یکی از پیام‌ها که پیام روز برای کشور اسلامی ماست، مقاومت و ذلت‌ناپذیری است و این پیام زبانی و عملی امام حسین (ع) بوده است.

انتهای پیام/74034/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول