اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

منطق مکتب حسینی زیربار ظلم ماندن نیست/ شیرخورگان حسینی منتظران ظهور

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان گلستان از شیرخورگان حسینی به عنوان منتظران کوچک ظهور حضرت حجت مهدی موعود «عج» یاد کرد و گفت: منطق مکتب حسینی زیربار ظلم ماندن نیست.

منطق مکتب حسینی زیربار ظلم ماندن نیست/ شیرخورگان حسینی منتظران ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صاحب حجتی صبح امروز در مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرگان اظهار کرد: در دنیای امروز به جز تمسک به خدا و ائمه اطهار (ع) هیچ راه نجاتی نیست، اگر می‌خواهیم خودمان و خانواده‌مان را حفظ کنیم باید دست‌مان از دامان اهل‌بیت (ع) جدا نشود.

وی نقش مادران و بانوان را در تربیت سربازان مهدوی بسیار مهم خواند و تصریح کرد: در تاریخ اسلام زنان و مادرانی بودند که حماسه‌های ماندگار زیادی را آفریدند، در عرصه تاریخی کشورمان نیز شیرزنان و مادران شهدا حماسه‌ساز شدند.

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان گلستان با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی فریاد بصیرت، ولایتمداری و آگاهی است، افزود: امروز مادران مسلمان و دوستدار سیدالشهدا (ع) در سراسر این کره خاکی و در اقصی نقاط جهان گردهم آمدند تا به بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بگویند که اگر آن زمان نبودند تا امام حسین (ع) را یاری کنند امروز در مسیر آرمان‌های سیدالشهدا هستند و حاضر هستند در این راه همه چیزشان را تقدیم اسلام کنند.

حجتی بیان کرد: بیعتی که مادران سرزمین‌مان با پاره‌های تن‌شان انجام می‌دهند حامل این پیام است که باید در مسیر اهل بیت (ع) به رشد و تعالی برسیم، کشور ما محب علی و اولاد علی (ع) هستند در دنیای امروز که غرق مادیات و گرفتاری‌های روزمره هستند شهدای مدافع حرم حماسه بزرگی رقم زدند و راهنمای همه ما هستند تا مسیر درست را به ما نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه ما وارثان و مطالبه‌گران مظلومیت شهیدان کربلا هستیم، گفت: امروز اینجا آمدیم تا بگوییم اگر پای دین خدا وسط بیاید از همه چیزمان خواهیم گذشت تا خدشه‌ای به آرمان‌های اسلامی نرسد.

حجتی با تاکید بر اینکه زیر بار ظلم ماندن منطق حسینی نیست، افزود: پیام این همایش ترویج مکتب عاشورایی، حسینی و زینبی است.

انتهای پیام/83001   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول