اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

مقام تاجیک: تاجیکستان کشوری ناامن نیست

استاندار بدخشان تاجیکستان در ملاقات با سفیر انگلیس از اعلام این کشور به عنوان یک کشور ناامن برای گردشگران ابراز نگرانی کرد.

مقام تاجیک: تاجیکستان کشوری ناامن نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «یادگار فیض اف» استاندار بدخشان تاجیکستان با «میتیو لائوسان» سفیر انگلیس در این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

فیض اف در جریان این ملاقات از آنکه سفارت خانه های آمریکا و انگلیس در پایگاه های رسمی خود تاجیکستان را یک کشور ناامن اعلام و برای سفر گردشگران توصیه نمی دهند، اظهار نگرانی کرد.

وی به مسائل مربوط به همکاری های دو کشور که نیاز به حل و فصل دارند اشاره و گفت: آموزش زبان انگلیسی، دفاع رساله های علمی در دانشگاه های عالی انگلیس، حضور سازمان های خارجی و خصوصی انگلیس در توسعه منابع طبیعی، ایجاد کارخانه های صنعتی، رشد بخش خصوصی،کاهش عواقب بلایای طبیعی از آن جمله می باشند.

سفیر انگلیس نیز به نوبه خود گفت: این مسئله را حتما توسط سفارت به دولت انگلیس پیشنهاد خواهد کرد و دلایل نشر این موضوع در پایگاه رسمی سفارت را بررسی و پاسخ آن را به مقامات ذیربط بدخشان خواهد رساند.

لائوسان در ادامه با حمایت از پیشنهادات رئیس استان بدخشان تاجیکستان اظهار اطمینان کرد  همکاری دولت انگلیس با تاجیکستان به ویژه با مقامات ذیربط بدخشان این کشور باز هم رشد خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول