اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استاندار اجازه ندهد قزوین به محل دفن پسماند سایر استان‌ها تبدیل شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اوضاع محیط زیست در استان خوب نیست، گفت: استاندار اجازه ندهد تا قزوین به محل دفن پسماند سایر استان‌ها تبدیل شود.

استاندار اجازه ندهد قزوین به محل دفن پسماند سایر استان‌ها تبدیل شود

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: تعهد، پیگیری، تجربه و دلسوزی استاندار سابق بسیار ارزشمند بود و نگرش وی توسعه قزوین را به ارمغان آورد.

وی افزود: توسعه، شکوفایی و رضایتمندی در گرو مدیریت مدیرانی است که ایمان، تقوا، ساده زیستی، مردمی بودن،عالم و متخصص مسائل سیاسی، حسن شهرت و برخی دیگر از ویژگی‌ها را در دارا باشند.

زرآبادی خاطرنشان کرد: مبنا قرار دادن شایسته‌سالاری در استان، در دستور قرار دادن مبارزه با فساد به وسیله شفافیت، برخورد با متخلفان با هر گرایش سیاسی، حفظ آبروی خانواده‌ها و سرمایه‌های اجتماعی متخلفان و استفاده از ظرفیت رسانه از جمله موارد مغفول مانده‌ای است که باید به آن توجه شود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت جوانان از جمله موضوعاتی است که در استان مغفول مانده و البته جوانان استان به دنبال انتصاب‌های مدیریتی نیستند بلکه باید بستر لازم برای فعالیت‌های آنان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

زرآبادی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان نیز از جمله مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد چرا که بانوان مسیر سختی برای تاثیر گذاری دارند از این رو باید به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه اوضاع محیط زیست در استان خوب نیست، گفت: استاندار اجازه ندهد تا قزوین به محل دفن پسماند سایر استان‌ها تبدیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اعلام کرد: قزوین به واسطه صنعتی بودن ظرفیت بالایی در حوزه کارگری دارد که البته هم اکنون شاهد مشکلات و مسائل زیادی در حوزه کارگری هستیم که از جمله آن می‌توان به مشکل کنتورسازی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کشاورزان و باغداران استان در سیل‌ دچار آسیب شده‌اند گفت: باید برای کاهش این آسیب‌ها تلاش‌های جدی از سوی مسؤولین استان صورت بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در حوزه فرهنگ هنرمندان از استاندار توقعاتی را دارند و البته اصحاب رسانه نیز خواستار شفافیت و پاسخگویی هستند که همراهی استاندار را می‌طلبد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول