اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحران در کابینه بحرانی تل‌آویو| نتانیاهو باز هم پُست وزارت گرفت

به دنبال استعفای وزیر کار و امور اجتماعی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» مجبور شده است، مسئولیت این وزارتخانه را هم برعهده بگیرد.

بحران در کابینه بحرانی تل‌آویو| نتانیاهو باز هم پُست وزارت گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کابینه بحرانی «بنیامین نتانیاهو» با کنار رفتن «حائیم کاتص» از وزارت کار و امور اجتماعی رژیم صهیونیستی، بحرانی‌تر شده و حالا نتانیاهو مجبور شده علاوه بر نخست‌وزیری، مسئولیت چهار وزارتخانه را خودش برعهده بگیرد.

در حالی که تحرکات بنیامین نتانیاهو و رقبای او برای حضور در انتخابات ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) در فلسطین اشغالی تشدید شده است، رسانه‌های این رژیم از وضعیت بحرانی کابینه کنونی و استعفای وزیر کار خبر دادند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست»، بنیامین نتانیاهو به دلیل استعفای «حائیم کاتص» وزیر کار و امور اجتماعی رژیم صهیونیستی حالا مجبور است که به عنوان وزیر کار این رژیم انجام وظیفه کند.

وزیر کار رژیم صهیونیستی ماه گذشته به دلیل تمرکز بر پرونده‌های موجود علیه او در زمینه «فساد و سلب اعتماد عمومی» از منصب خود استعفا داده بود اما امروز به دلیل اعلام نشدن جایگزین او به پارلمان رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به عنوان وزیر کار اعلام شده است.

با اعلام نتانیاهو به عنوان جایگزین وزیر مستعفی، او حالا در کابینه‌اش علاوه بر نخست‌وزیر، وزیر جنگ، وزیر امور «دیاسپورا» (یهودی‌های خارج از فلسطین اشغالی)، وزیر بهداشت و وزیر کار این رژیم هم شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول