اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شرایط خوب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در بازار کار

سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای نسبت به سایر دانشجویان دانشگاه‌ها در حوزه بازار کار به علت دارا بودن از مهارت‌های فنی وضعیت مناسب‌تری دارند.

شرایط خوب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در بازار کار

نجم الدین الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان کرد: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان دارای واحدهای جداگانه پسر و دختر بوده که در واحد پسرانه آن 19 رشته تحصیلی در زمینه‌های مهندسی، آی‌تی، اقتصاد و علوم مهندسی تدریس می‌شود.

وی بابیان اینکه در واحد دخترانه این دانشگاه 10 رشته تحصیلی در حوزه‌های هنر، کامپیوتر و علوم انسانی آموزش داده‌ می‌شود، افزود:  لازم به ذکر است که در واحد پسران این دانشگاه یک هزار و 200 دانشجو و در واحد دختران آن نیز 630 دانشجو در حال تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه ای لرستان اظهار کرد: این دانشگاه برخلاف سایر دانشگاه‌های استان در حوزه امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی وضعیت مناسبی دارد به‌طوری‌که بیشتر کلاس‌های درسی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

الماسی با اشاره به اینکه در این دانشگاه در حوزه امکانت رفاهی و خوابگاه مشکلات اندکی وجود دارد، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به علت دارا بودن از مهارت‌های فنی نسبت به سایر دانشجویان دانشگاه‌ها در حوزه  بازار کار وضعیت مناسب‌تری دارند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلان نظام آموزشی کشور به دنبال این بوده که بیشتر دانشجویان کشور در حوزه‌های فنی از مهارت‌های کافی برخوردار باشند در همین راستا امیدوارم در دوران مدیریت جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان بتوانیم سطح مهارت فنی دانشجویان را نسبت به گذشته افزایش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول