اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۳ درصد از تعاونی‌های کشور در هرمزگان مستقر است/ بهره‌برداری از ۱۱ طرح مختلف در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از 2 هزار و 886 تعاونی، ۳ درصد از تعاونی‌های کشور را در اختیار دارد.

۳ درصد از تعاونی‌های کشور در هرمزگان مستقر است/ بهره‌برداری از ۱۱ طرح مختلف در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی امروز در آئین چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از 2 هزار و 886 تعاونی ۳ درصد از تعاونی‌های کشور را در اختیار دارد و با آمار ۷۶ هزار اشتغال، ۴ درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است. 

وی افزود: تعاونی‌های فعال هرمزگان ۲ درصد بیشتر از میانگین کشوری هستند و این مسئله نشانگر اهمیت این موضوع در استان هرمزگان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان بیان کرد: بیشترین تعاونی‌ها در استان هرمزگان در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت فعالیت می‌کنند. 

وی ابراز داشت: فردا، 11 طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲ ۲۲میلیارد ریال در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت و ... به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر را در استان هرمزگان فراهم می‌کند. 

ابراهیمی عنوان کرد: در همایش تعاونی‌های برتر کشور از میان ۲۱ هزار تعاونی، استان هرمزگان جزو معدود استان‌هایی بود که توانست حائز دو عنوان تعاونی برتر ملی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان افزود: چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر امسال از ۴ خرداد شروع شد که ۵۵۵ تعاونی در آن ثبت نام کردند و پس از بررسی‌های کارشناسی ۱۱ تعاونی به عنوان تعاونی برتر استان هرمزگان انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: از جوانان استان هرمزگان به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی دعوت می‌کنیم تا با تاسیس تعاونی‌های جدید در جهت ایجاد اشتغال و رفاه و آبادانی فعالیت کنند.

انتهای پیام/88052/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول