اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دیدار سردار مؤمنی با خانواده یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر کرمان

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در سفر به استان کرمان با خانواده شهید مجید امیری که سال 92 در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسیده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار سردار مؤمنی با خانواده یکی از شهدای مبارزه با مواد مخدر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور امروز در سفر به استان کرمان با خانواده شهید مجید امیری که سال 92 در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسیده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتگی شهدا است، اظهار کرد: زبان در وصف این گذشت و فداکاری قاصر است.

همچنین در این سفر ساختمان جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با یک هزار و 100 مترمربع زیربنا افتتاح شد.

مومنی همچنین امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای برای حل آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد دارند، اظهار داشت: ریشه بسیاری از درگیری‌ها، سرقت‌ها، بیماری‌های عفونی، واگیردار و ... در مواد مخدر است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور درمان، مقابله، پیشگیری و صیانت اجتماعی را از حوزه‌های کاری در حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: دو اولویت کوتاه مدت و درازمدت را در این زمینه در دستور کار قرار دادیم که اولویت کوتاه مدت ما ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در استان کرمان، کمبود امکانات برای نگهداری معتادان متجاهر است، تصریح کرد: در بازدیدی که از زندان کرمان در محور کبوترخان رفسنجان و کرمان داشتیم مقرر شد در قالب یک توافق‌نامه سه جانبه روند احداث این مجموعه تسریع شود.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول