اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

محبی‌نیا: از مبارزه با فساد ناراحت نیستم

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: عده ای گفته اند که در مجلس افرادی هستند که به حجاب می‌تازند اما باید بگویم که من در صحبت‌هایم از مجلس دفاع کردم نه نماینده، از این رو نماینده‌ای که به حجاب می‌تازد، بی‌خود می‌کند.

محبی‌نیا: از مبارزه با فساد ناراحت نیستم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جهانبخش محبی نیا در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 11 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به اصل (75) قانون اساسی با اشاره به موضوعات مطرح شده در مقاله روزنامه کیهان گفت: من دیروز در مجلس نطقی داشتم که پس از آن این روزنامه‌ در صفحه دوم خود به صورت مفصل ضمن توهین، اهانت، تحریف و تهدیدهای خاص، نسبت به نهاد مجلس تعدی بسیاری کرده است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ، تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روزنامه خطاب به من نوشته شده که آقای نماینده جنابعالی کجا تشریف داشته‌اید؟ همچنین آورده شده که من در نطقم از تهمت و دروغ استفاده کردم و مانند سرمقاله اخیر کیهان که جناب آقای رئیسی را ذوالقرنین خطاب نکرده‌ام، این مسئله به معنای تهمت و افترا بوده، در اینجا باید بگویم که من آقای رئیسی را حدود 40 سال است که می‌شناسم و خدمت ایشان ارادت دارم و آقای شریعتمداری را نیز دوست داشته و زمانی با ایشان مراوداتی داشتم.

وی گفت: در عنوان سرمقاله اخیر روزنامه کیهان آمده بود "آیت‌الله سید ابراهیم ذوالقرنین، دست مریزاد" حال این سوال پیش می‌آید که آیا من دروغ می‌گویم یا کسی که این نامه را نوشته است؟ آنها در مقاله روزنامه‌شان عنوان کردند که محبی‌نیا چرا از مبارزه با مفاسد ناراحت است؟ به جد و آباد آن نفرین که اگر از مبارزه با فساد ناراحت باشم. در اینجا باید از اقدامات قوه قضائیه تشکر کنم اما من از اینکه چاپلوسی و تملق به عرش برسد، ناراحتم. من می‌گویم شما نباید شخصیت بزرگی را در دام تملق گرفتار کنید.

محبی‌نیا ادامه داد: همچنین در مقاله اخیر آمده است که در مجلس افرادی هستند که به حجاب می‌تازند اما باید بگویم که من در صحبت‌هایم از مجلس دفاع کردم نه نماینده، از این رو نماینده‌ای که به حجاب می‌تازد، بی‌خود می‌کند، همچنین در این مقاله آمده که نماینده‌ای گفته است که جزایر سه‌گانه را باید به دشمن بدهیم اما قطعاً نماینده‌ای که این حرف را گفته خائن بوده و جای آن در مجلس نیست. من در نطق روز گذشته‌ام از نهاد مجلس و دولت دفاع کردم.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در مقاله اخیر عنوان شده که شما، دولت یازدهم و دوازدهم انگشت کوچک دولت قبل هم نیستید.

وی افزود: در این رابطه باید بگویم که من با این دولت نه مخالفت و نه دفاع می‌کنم اما جهت اطلاع شریعتمداری می‌گویم که در آن دولت از من به عنوان وزیر دعوت شد و این مسئله را موکول کردم به اینکه در پارلمان نطقی بکنم و در آن نطق از کسی تعریف و با فرد دیگری زاویه بگیرم، اما نپذیرفتم. حال از آقای شریعتمداری می‌خواهم که اگر خودشان این مقاله را نوشته‌اند، حتما توبه کنند و اگر خود این اقدام را نکرده‌اند با توجه به سوابقشان می‌خواهم که دقت بیشتری داشته باشند.

انتهایپیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول