اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

30 درصد اساتید دانشگاه علمی کاربری در ارزیابی علمی قبول نشدند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تمامی مدرسان این دانشگاه در قالب طرح جهادی رتبه بندی مورد ارزیابی قرار گرفتند که با 70درصد آنها ادامه همکاری می دهیم اما 30 درصد باقی مانده درصورت ارتقاء علمی می توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

30 درصد اساتید دانشگاه علمی کاربری در ارزیابی علمی قبول نشدند

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش سطح علمی اساتید گفت: مهم ترین و بهترین فعالیت دانشگاه علمی کاربردی طرح ارزیابی اساتید این دانشگاه بود که نه تنها باعث ارتقاء کیفیت آموزشی می شود بلکه باعث افزایش سطح علمی مدرسان خواهد شد.

* ادامه همکاری ۷۰ درصد مدرسان با دانشگاه 

وی افزود: در حال حاضر همه مدرسان دانشگاه علمی کاربردی مورد ارزیابی قرار گرفتند به طوری که اکنون بعضی از استان ها در مرحله جمع بندی پرونده اساتید هستند که در اجرای این طرح ۷۰ درصد از مدرسان امکان همکاری را با دانشگاه پیدا کردند.

* ارتقاء علمی شرط همکاری با دانشگاه 

امید تصریح کرد: ۳۰ درصد باقی مانده از اجرای طرح ارزیابی اساتید به دلیل مختلفی شرایط همکاری با دانشگاه را نداشتند، البته باید بگویم اگر این مدرسان سطح علمی خود را افزایش دهند در آینده می‌توانند با دانشگاه همکاری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول