اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

برگزاری رویداد «رمزارزش در ایران» در دانشگاه تهران

نشست «رمزارزش در ایران: خیلی دور، خیلی نزدیک» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

برگزاری رویداد «رمزارزش در ایران» در دانشگاه تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، رویداد «رمزارزش در ایران: خیلی دور، خیلی نزدیک» با هدف تبیین بهتر مفهوم رمز ارز و تشریح فرصت‌ها و چالش‌های توسعه این واحد پول در ایران امروز با حضور جمعی از خبرگان حرفه‌ای و چهره‌های دانشگاهی در دانشکده مدیریت برگزار شد.

 در این نشست ۶ تن از صاحبنظران در قالب یک پنل علمی به تبیین جوانب و ابعاد رمز ارزش پرداختند. مهدی شامی زنجانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیر پروژه نقشه راه تحول دیجیتال ایران، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، میثم حامدی مدیر گروه بازارها و ابزارهای مالی سازمان بورس و اوراق بهاردار و رضا قربانی و رضا محمدی از اعضای این پنل بودند.

نشست «رمزارزش در ایران: خیلی دور، خیلی نزدیک» که چهارمین نشست کافه دیجیتال است. در سه نشست پیشین به ترتیب مفهوم «تحول دیجیتال»، «اصول بنیادین پیاده‌‌‌‌سازی موفق تحول دیجیتال» و «توسعه نقشه راه بانکداری دیجیتال؛ بایدها و نبایدها» مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول