اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دختران فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+ تصاویر

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دختران نائب‌قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال تجلیل شد.

دختران فوتسالیست کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از  سرمربی، سرپرست و دختران فوتسالیست استان نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال تجلیل شد.

در این آیین آذر صفایی‌نیا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش بانوان این استان در سال‌های گذشته عنوانی به غیر از رده‌های آخر در رده‌بندی‌های کشوری نداشت اما چند سال اخیر و با حضور مدیران توانمند در ورزش و جوانان شاهد پیشرفت و موفقیت بانوان هستیم.

وی عنوان کرد: همه مجموعه استان برای پیشرفت و توسعه در این زمینه همکاری و مساعدت کردند که نتیجه آن موفقیت‌های روزافزونی است که دختران و بانوان در رشته‌های مختلف کسب کردند و شاهد هستیم فرزندان این استان حتی به تیم‌های ملی نیز دعوت می‌شوند.

در ادامه آشتیانی سرمربی تیم جوانان فوتسال بانوان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از این دختران در رده نوجوانان هستند اما در این دوره از مسابقات لیگ برتر بزرگسالانه جنگیدند و با وجود حریفان قدری از تهران و تیم شهروند ساری که میزبان مسابقات بود افتخارآفرینی کردند و نایب قهرمان شدند.دختران این استان توانایی دعوت شدن به اردوی تیم ملی را دارند.

 

 

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول