اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به دانشگاه آتش نشانی اضافه شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از اضافه شدن رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی خبر داد.

رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به دانشگاه آتش نشانی اضافه شد

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، به بهانه انتصاب رئیس جدید دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری تهران گفت: این دانشگاه از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده بود.

وی افزود: با تغییراتی که در چارت شهرداری تهران و همچنین ساختاریهای برخی معاونتها ایجاد شد مقرر شد تا برخی رشته‌ها به رشته‌های پیشین این دانشگاه اضافه شود.

داوری گفت: از این رو رشته‌های مرتبط با مدیریت خدمات شهری و همچنین رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت بحران به این دانشگاه اضافه شد و فعالیت آن وسعت بیشتری پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص مسؤولیت اداره این دانشگاه نیز گفت: این دانشگاه به طور کلی زیر مجموعه دانشگاه علمی و کاربردی است اما معاونت پشتیبانی کننده از آن معاونت خدمات شهری است.

وی افزود: البته سرفصل‌های مربوط به رشته‌های تدریس شده در این دانشگاه با هماهنگی و همکاری سازمان آتش نشانی تهیه و تنظیم می‌شود و همکاران قدیمی و نخبه ما در این دانشگاه تدریس دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول