اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گندم‌های آلوده گنبدکاووس وارد سفره مردم نشده است/ مردم نگران نباشند

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه هیچ گندم آلوده وارد سفره مردم نشده است، گفت: با اقدام به موقع توانستیم قبل از اینکه گندم‌ها وارد سفره مردم شود ضبط کنیم و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

گندم‌های آلوده گنبدکاووس وارد سفره مردم نشده است/ مردم نگران نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در بین خطبه‌های نماز جمعه در بین نمازگزاران اظهار کرد: اقدام به موقع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سبب شد تا گندم‌های آلوده در شهرستان کشف شده و خاطیان دستگیر شوند که در حال حاضر ریاست این اداره برکنار و سرپرست جدید به کار گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه هیچ گندم آلوده وارد سفره مردم نشده است، افزود: با اقدام به موقع توانستیم قبل از اینکه گندم‌ها وارد سفره مردم شود ضبط کنیم و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

* 30 کیلوگرم شیشه و مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به هوشیاری نیروی انتظامی در انجام وظایف خود تصریح کرد: این سربازان جان برکف دو شب گذشته توانستند 30 کیلوگرم شیشه و لابراتور آنها و انواع مواد مخدری که قرار بود در شهرهای مختلف توزیع شود، کشف و ضبط کنند.
وی درباره پروژه‌های هفته دولت ادامه داد: امسال 243 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 304 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 31 پروژه با اعتبار 54 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح شد.

* پیمان می‌بندیم تا انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کنیم
کریمی با بیان اینکه اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال با رویکردها و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و دولت است، گفت: پیمان می‌بندیم تا انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کنیم و از کاندیدها تقاضا داریم تا از حاشیه‌ها و تبلیغات زودرس پرهیز کرده و ما را در اجرای انتخابات سالم و قانونمند کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین روز هفته دولت میز خدمت با حضور مسوولان شهرستانی در مصلی بعد نماز برگزار می‌شود.

انتهای بیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول