اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیر غلامان حسینی راهنمای جوانان در گام دوم انقلاب باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیر غلامان حسینی را مبلغ حقیقی اسلام، گفت: پیر غلامان حسینی راهنمای جوانان در راهبری گام دوم انقلاب باشند.

پیر غلامان حسینی راهنمای جوانان در گام دوم انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی دقایقی قبل در آئین اختتامیه  هفدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی که در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد با اشاره به اینکه پیر به معنای کهولت نیست افزود: پیر یعنی انسان باتجربه و آشنا به مسیر که سبب شده که فضل مضاعف نسبت به بقیه داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیر به معنای مرشد است، گفت: گام دوم انقلاب از نگاه رهبر معظم انقلاب زمان راهبری جوانان است که باید با راهنمایی پیران و پیشکسوتان این مسیر را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: گام بعدی به درگاه اهل بیت مکمل تلاش‌های سالیان دور پیر غلامان است که پرچم جوان گرایی در گام دوم در عرصه هیئت داری به دستان پیر غلامان است.

قمی پیر غلامان حسینی را مبلغ اسلام دانست و تصریح کرد: روایت قیام، جهاد و شهادت سیدالشهدا که از سوی پیر غلامان بیان می‌شود بسیار ارزشمند است و ما خادم خدام سیدالشهدا هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه پیر غلامان پیشگام خدمت به مکتب اهل بیت و سیدالشهدا هستند افزود: این عزیزان خادمین واقعی اهل بیت (ع) هستند.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول