اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مقام چهارمی راگبی دختران هرمزگان در المپیاد کشوری

تیم راگبی دختران استان در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور به مقام چهارمی رسیدند.

مقام چهارمی راگبی دختران هرمزگان در المپیاد کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، راگبی بازان دختر استان در دومین المپیاد استعداهای برتر کشور توانستند به مقام چهارم این المپیاد دست یابند.

این مسابقات که از دوم شهریورماه در گرگان آغاز شده بود با شروع طوفانی هرمزگان مقابل مازندران آغاز شد و دختران استان توانستند در اولین دیدار خود با نتیجه 34 بر صفر از سد مازندران بگذرند.

دختران نوجوان استان در دومین دیدار خود به مصاف یاسوج رفتند که توانستند این تیم را هم با نتیجه 24 بر 5 شکست دهند و در سومین دیدار خود با نتیجه 28 بر صفر بازی را به تهران واگذار کردند.

دیدار چهارم دختران هرمزگان مقابل قم بود که توانستند با نتیجه قاطع 47 بر 7 این تیم را هم شکست دهند تا به دور دوم صعود کنند.

در مرحله نیمه نهایی هرمزگان مقابل خراسان رضوی قرار گرفت که نتوانست این تیم را شکست دهد و با حساب 28 بر 5 نتیجه را واگذار کرد تا از صعود به فینال باز ماند.

در دیدار رده بندی نیز دختران استان با نتیجه نزدیک 14 بر 5 به گلستان باختند تا به مقام چهارم دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور دست یابند.

تیم هرمزگان در این المپیاد را مهسا داوودی، مبینا زیدانی، مهلا شکوری، مهسا احسانی، تارا نبه الهدایی، نسیم قنبری، فاطمه سالمی، یگانه شجاعی، پریا رنجبر، آوا حمیدی، آمنه تختی و مبینا خسروانی تشکیل می دادند.

زهرا شهر آبادی و مرضیه نعمت زاده به عنوان مربی و ناهید بخشایی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول