اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تحول در علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی، دو مأموریت دانشگاه امام صادق(ع)

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مقام معظم رهبری دو محور اصلی تحول علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی را برای این دانشگاه ترسیم کرده‌اند.

تحول در علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی، دو مأموریت دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسینعلی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در نخستین گردهمایی دانش آموختگان این دانشگاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی مقام معظم رهبری گام دوم این دانشگاه را در راستای گام دوم انقلاب ابلاغ کردند. به طوری که دو محور اصلی را برای تحول در علوم انسانی و تقویت نیروی ممتاز اسلامی را از ماموریت‌های این دانشگاه تاکید کردند.

وی افزود: برای داشتن حاکمانی در تراز انقلاب و اینکه مهندسی ایرانی با علوم انسانی محقق شود این دانشگاه گام‌های خوبی را برداشته است.در واقع با ارتباط دانش آموختگان و دانشگاه در اینده‌ای نزدیک شاهد دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و فناوری زیادی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) اضافه کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموختگان در تشکیل انجمن‌های اسلامی و همچنین استفاده از تجربه علمی آنها در اجرای ماموریت‌های علمی و آموزشی دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

سعدی تصریح کرد: مقوله‌هایی مانند طراحی حکمرانی علوم انسانی و اسلامی، تربیت نیروی انسانی ممتاز، از اولویت‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است. به طوری که یک مرکز نوآوری را برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانش‌آموختگان این دانشگاه تاسیس کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق(ع) در مسیر تحقق پارک علم و فناوری تشکیل شده است. که می‌تواند با استفاده از تخصص و مهارت دانش‌ آموختگان دستاوردهای قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول