اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرعامل کانون دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) گفت: این دانشگاه در اجرای تأکیدات مقام معظم رهبری در استفاده از توان و تخصص فارغ‌التحصیلان، انجمن دانش‌آموختگان را تاسیس کرد که هدف از تشکیل آن تاثیر گذاری دانشجویان در راستای اجرای بیانیه گام دوم است.

استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، خواجه‌سروی مدیرعامل کانون دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در مراسم نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان این دانشگاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی برای معرفی اعضای جدید هیأت علمی این دانشگاه حکمی را ابلاغ کردند. یکی از بندهای آن ارتباط علمی فارغ‌التحصیلان با دانشگاه و استفاده از توان آنها بود.

وی افزود: در راستای هم افزایی و تاکید مقام معظم رهبری از سال ۹۵ مقدمات تاسیس انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق فراهم شد. به طوری که جمعی از فارغ‌التحصیلان مجوز تاسیس کانون را از وزارت کشور دریافت کردند.

مدیرعامل کانون دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق تصریح کرد:  نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان این دانشگاه همزمان با سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور بیش از ۵ هزار نفر از دانشجویان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواجه‌سروی اضافه کرد: کانون فارغ‌التحصیلان که از دانش‌آموختگان تشکیل شده یک تشکیلات اجتماعی و فرهنگی است که در این کانون از توان دانش‌ آموختگان برای کمک به اداره بهتر کشور و تقویت دانشگاه امام صادق استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: از زمان تاسیس این دانشگاه تا کنون ۳۱ دوره فارغ‌التحصیل از این دانشگاه مدرک گرفته‌اند و از آنجایی که همه آنها با توجه به تخصص و توانی که دارند استفاده از آنها در اداره کشور بسیار مؤثر است که در این رابطه باید بگویم هدف از تشکیل کانون دانش‌ آموختگان تاثیر گذاری دانشجویان در راستای اجرای بیانیه گام دوم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول