اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده سابق لبنانی؛ سخنگوی ارتش اسرائیل از کدام پناهگاه توییت می‌کند؟

پسر رئیس جمهور اسبق لبنان به پیام اخیر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ 33 روزه واکنش نشان داد و گفت، معلوم نیست او از کدام پناهگاه توییت می‌کند.

نماینده سابق لبنانی؛ سخنگوی ارتش اسرائیل از کدام پناهگاه توییت می‌کند؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیامی خطاب به رئیس جمهور لبنان منتشر کرد و در آن متعرض رئیس جمهور اسبق لبنان (امیل لحود) هم شد، پسر او (لحود) به این اقدام واکنش سختی نشان داد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود پیامی خطاب به «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان منتشر کرد و نوشت «نخواه که دوره تو شبیه به دوره امیل لحود (رئیس‌جمهور پیشین لبنان) باشد اما اگر این را می‌خواهی بهتر است از وی درباره خاطرات سال 2006 سوال کنی».

 

بر اساس گزارش وبگاه خبری «العهد» لبنان ، این توئیتِ ادرعی با واکنش «امیل امیل لحود» نماینده سابق پارلمان و پسر رئیس جمهور اسبق لبنان (امیل لحود) روبه‌رو شد. لحود نوشت «ادرعی از ترس عکس‌العمل مقاومت از پناهگاهی نامعلوم برای ما توئیت کرده؛ شاید آنچه تباهی وی در این توئیت را تفسیر می‌کند این است که جنگ جولای 2006 را خاطره‌ای دردآور از دوره رئیس‌جمهور امیل لحود می‌داند و این در حالی است که این موضوع از عوامل افتخار ماست. شاید بهتر است وی با یکی از سربازانی که شکست‌خورده از لبنان عقب‌نشینی کردند تماس بگیرد تا حقیقت آن سال را برای او تشریح کند یا اینکه از تصاویر سربازان اسرائیلی در حال گریه را در گوگل جست‌وجو کند.

لحود ادامه داد: پس از پیروزی سال 2006 به اطلاع دشمن رساندیم که رویارویی آینده با او در قلب فلسطین اشغالی خواهد بود و همچنان بر این وعده و مقاومت هستیم همانگونه که ارتش هیچ روزی در نبرد با این دشمن ابدی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: ادرعی و دیگر کسانی که این روزها همسایه موش‌ها در پناهگاه‌ها شده‌اند بر سازنده پیروزی‌ها گستاخی نکنند و روزهای آینده در راه است.

رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته جاری (سوم شهریور ماه) با دو پهپاد به ضاحیه بیروت تجاوز کرد و لبنان اعلام کرده پاسخ این اقدام را خواهد داد. 

جنگ سی‌وسه روزه در لبنان به «جنگ تموز» و در فلسطین اشغالی به جنگ دوم لبنان مشهور است. این جنگ 12 جولای سال 2006 آغاز شد و سی‌وسه روز طول کشید و نه تنها مقاومت لبنان از بین نرفت بلکه شکست سختی به ارتش رژیم صهیونیستی تحمیل شد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول