اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

هفتمین جشنواره ملی «رویش» آغاز به کار کرد

هفتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری، اجتماعی و دینی توسط وزارت علوم برگزار شد.

هفتمین جشنواره ملی «رویش» آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی رویش توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

این جشنواره با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی در دو روز برگزار می‌شود و تا پنجشنبه ۷ شهریور ماه ادامه دارد.

برگزاری میزگرد تخصصی با عنوان کانون‌های فرهنگی (گذشته، حال و آینده) و برگزاری کارگاه‌های‌ آموزشی خلق ایده، آموزشی کارآفرینی اجتماعی، مبانی بازیگری و مبانی موسیقی از برنامه‌های این جشنواره است.

در این جشنواره اساتیدی از جمله احسان چیت‌ساز، سعید رضایی، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاق و مجید اخشابی به ارائه آموزش به برگزیدگان می‌پردازند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول