اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

خیز ازبکستان و هند برای تقویت روابط اقتصادی

اولین دور نشست کمیته هماهنگی و توسعه عملی پروژه‌های دوجانبه «تاشکند» و «دهلی نو» به میزبانی ازبکستان در محل وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی این کشور برگزار شد.

خیز ازبکستان و هند برای تقویت روابط اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، اولین دور نشست کمیته هماهنگی و توسعه عملی پروژه‌های دوجانبه «تاشکند» و «دهلی نو» به میزبانی ازبکستان در محل وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی این کشور برگزار شد.

در این جلسه «فرهاد ارزی اف» سفیر ازبکستان در هند، روسای وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی و نهادهای عضو این کمیته و همچنین مقامات ارشد این وزارتخانه و نمایندگان اداره استان «اندیجان» این کشور شرکت کردند.

در این نشست پروژه‌های مشترک ازبکی و هندی در حال اجرا در خاک ازبکستان مورد بررسی جامع طرفین قرار گرفتند.

توسعه پروژه‌هایی که قرار است در محدوده منطقه آزاد اقتصادی «اندیجان فارم» مورد اجرا قرار گیرند از جمله موضوعاتی بود که در جریان این جلسه بررسی شد.

در این جلسه همچنین مسائل مربوط به توسعه بیشتر همکاری‌های ازبکستان و هند، دستیابی به توافقات جدید برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری و افزایش مبادله تجاری میان 2 کشور مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

در پایان این جلسه تمام اقدامات آتی برای دسترسی به موقع به نتایج برنامه ریزی شده در زمینه هر یک از پروژه‌ها و توافقنامه‌ها با شرکای هندی مشخص شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول